خرید میز تی وی چوبی شیک و خاص

خرید میز تی وی چوبی شیک و خاص

امروزه میز تی وی چوبی شیک و خاص به سبک روستیک، در مدلها، رنگها و ابعاد مختلفی ساخته می شود . میز تلویزیون در هر خانه ای یکی از عناصر مهم در چیدمان و دکوراسیون محسوب می شود و تاثیر زیادی در زیبایی اتاق نشیمن یا تی وی روم خواهد داشت.

تصاویر زیر نمونه هایی از میز تی وی چوبی به سبک روستیک میباشد.

میز های تی وی همراه با شلف و قفسه امروزه جایگاه مهمی در خانه های لوکس و مدرن دارند. همانطور که تصاویر بالا مشاهده کردید، قفسه های چوب و فلز میز تلویزیون چوبی در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن تاثیر زیادی دارند.

مردم روزانه یک تایمی از روز را با خانواده یا دوستان،به تماشای برنامه های مورد علاقه خود می پردازند .پس بهتر است فضای اطراف میز تی وی را با چیز های زیبا مثل کاکتوس و مجسمه های زیبا و یا قاب عکس چینش کرده و از تماشای تلویزیون در آن فضا لذت ببرند.

اگر در فکر فضایی برای قرار دادن دستگاه پخش و یا جمع کردن سیم های اضافه و مودم هستید، باکس های چوبی کنار میز تی وی در ابعاد و اندازه های متنوع و با رنگ های زیبای چوب، برای این نظم دهی بسیار مناسب میباشد.

برای انتخاب میز تی وی مناسب با منزل خود به موارد زیر توجه کنید:

فضا

فضایی که میز تلویزیون چوبی در آن قرار می گیرد، در دیده شدن تلویزیون و میز آن موثر است. بهتر است در صورت داشتن فضای بزرگ در اتاق نشیمن ، یک دیوار را به تلویزیون و میز آن اختصاص دهید.

به این ترتیب هم یک دیوار خود را به زیبایی چینش کرده اید، هم تلویزیون و میز آن به خوبی در اتاق نشیمن مانور می دهند.

نکته دیگر راجب فضا اینکه بهتر است میز تی وی مقابل پنجره قرار نگیرد زیرا در طولانی مدت باعث اذیت چشم ها می شود.

رنگ چوب

رنگ چوب میز تلویزیون چوبی بهتر است با توجه به سایر عناصر چوبی خانه انتخاب شود. این عناصر شامل میز ناهار خوری چوبی، میز جلو مبلی، قفسه های چوبی و کتابخانه بوده و هماهنگی در رنگ ها باعث هارمونی زیبا در بین وسایل خانه می باشد. هنگامی که وسایل در فضای اتاق نشیمن در یک طیف رنگی نزدیک به هم قرار گیرند، نشان دهنده ی ذوق و سلیقه ی شما برای انتخاب وسایل و چیدمان آن میباشد.

ابعاد میز تی وی 

ابعاد و اندازه ی میز تلویزیون چوبی به ابعاد تلویزیون و فضایی که دارید در نظر دارد. برای قسمت هایی از فضا  مثلا کنج دیوار ، بهتر است از میز تی وی با ابعاد بزرگ استفاده نشود. اما اگر میخواهید یک دیوار را به تلویزیون و میز آن اختصاص دهید، میتوانید میزهای تی وی با ابعاد بزرگتر و به همراه قفسه و باکس قرار دهید.

برای خرید میز تی وی چوبی شیک و خاص میتوانید از گالری روستیک ایران در تهران دیدن نمایید.

همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09123277999 تماس حاصل نمایید.

Scroll to Top