خرید میز تی وی چوبی همراه با قفسه و باکس

خرید میز تی وی چوبی همراه با قفسه و باکس

خرید میز تی وی چوبی همراه با قفسه و باکس

همه ی آدم ها ساعات مشخصی از روز را به تماشای تلویزیون میپردازند ؛ پس بهتر است آن تایم را در محیطی گرم و زیبا و با چیدمانی خوب بگذرانند.

نشستن به تماشای برنامه های مورد علاقه خود و دوستانتان در اتاق نشیمن یا تی وی روم بسیار لذت بخش است.

تلویزیون و میز آن یکی از چیز هایی است که در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن تاثیر زیادی دارد .

میز های تی وی چوبی که از گذشته به صورت ساده و در حد رفع نیاز وجود داشته ،امروزه در طرح ها و مدل های مدرن و بسیار زیبا ساخته میشود و طرفدار زیادی دارد.

نوعی از میز های تی وی چوبی امروزه همراه با باکس و قفسه ساخته شده و جلوه ای لاکچری به فضا میدهد.

باکس های میز تی وی چوبی علاوه بر نمای زیبایی که دارد برای جمع کردن سیم های اضافه و قرار دادن مودم و سایر وسایل اضافی که نمیخواهیم در دید قرار بگیرند، استفاده میشود و آن قسمت را منظم تر نشان میدهد.

رنگ چوب میز تی وی چوبی بهتر است با مبلمان و میز جلو مبلی ست شده و در تی وی روم هارمونی رنگی زیبایی ایجاد شود .قفسه های چوبی و یا چوب و فلز در میز تی وی چوبی در طرح ها و اندازه های مختلف ساخته میشود و میتوانید داخل قفسه ها دکوری های زیبا، قاب عکس های خانوادگی ، مجسمه های مدرن و یا گیاه سبز قرار دهید .تلفیق رنگ گرم و طبیعی چوب با چیدمان زیبای داخل قفسه ها بسیار زیبا میشود ؛ همه ی چیزی که برای داشتن فضایی گرم و صمیمی برای تماشای تلویزیون میخواهید همین است.

یک نکته وجود دارد  بهتر است که رعایت کنید  و  این است که  از شلوغ کردن اطراف تی وی و چیدن دکوری های  افراطی بپرهیزید .

هنگامی که میز تلویزیون شما پر از دکوری و گیاه باشد از جذابیتش کم شده و همچنین جلوه ی تلوزیون نیز کم میشود.

به یاد داشته باشید که از قرار دادن تلویزیون رو به روی پنجره خودداری کنید . چون باعث باعث میشود نور بیرون  به صفحه تی وی بخورد و شما هنگام تماشای تلویزیون دچار مشکل شوید و چشمانتان اذیت شود.

میتوانید از قفسه های پایینی میز تی وی چوبی در صورت خالی بودن ، برای قرار دادن کتاب های مورد علاقه خود استفاده کنید.

برای خرید جدید ترین  میز های تی وی چوبی همراه باکس و قفسه میتوانید به گالری روستیک ایران مراجعه کرده و از نمونه ها دیدن کنید . همچنین امکان سفارشی سازی محصولات در روستیک ایران وجود  دارد.

تلفن تماس: 09123277999

Scroll to Top