خرید میز جلو مبلی چوبی مدرن

خرید میز جلو مبلی چوبی مدرن

خرید میز جلو مبلی چوبی مدرن

دوست داشتنی ترین مدل های میز جلو مبلی چوبی با پایه فلزی را در تصاویر زیر ببینید.

ما در 3 گالری روستیک ایران پذیرای ساخت سفارشی محصولات لاکچری چوبی از جمله میز جلو مبلی چوبی با پایه طلایی رنگ فلز کروم و فلز درخشان استیل و یا آهن با رنگ های الکترواستاتیک هستیم.

با خیال راحت از کیفیت و رنگ بندی متنوع متریال پرطرفدار چوب، سفارشی سازی مدل های دلخواه تان را به ما بسپارید.

جهت تماس مستقیم 09123277999

 

میز جلو مبلی عنصر جدایی ناپذیر ست مبلمان می باشد.

با استفاده از فرش های پوست گاو در چیدمان اتاق نشیمن و قرار دادن یک میز جلو مبلی چوبی مدرن روی آن زیبایی را در اتاق نشیمن صد چندان کنید.

استفاده از عناصر موجود در طبیعت مانند چوب و فرش های پوست حیوانات علاوه بر زیبایی خیره کننده، حس طبیعت را به محیط القا می دهد.

مسلما طراحی و ساخت محصولات دکوراسیون داخلی با بهره گیری از عناصر طبیعی همچون چوب، کاری بس دشوار است و ظرافت و دقت بالایی را می طلبد.

و همین موضوع باعث افزایش قیمت محصولات چوبی می شود.

در گالری روستیک ایران برای ساخت میز جلو مبلی چوبی در اندازه و ابعاد مد نظر شما از چوب های درجه یک مانند چوب گردوی سیاه، چوب راش، بلوط، افرا و توسکا به وفور استفاده می شود.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده نمودید میز های جلو مبلی چوبی مدرن، رنگ بندی متنوعی دارند و از رنگ هایی جسورانه در طراحی آنها استفاده شده است. بنابراین با انتخاب هر یک از این میز های مقابل مبلمان می توانید افزون بر زیبایی و گرما، روح و زندگی به دکوراسیون خانه خود ببخشید.

Scroll to Top