خرید میز جلو مبلی چوب بلوط با پایه فلزی | زیبا ترین مدل های میز جلو مبلی چوب و رزین

خرید میز جلو مبلی چوب بلوط با پایه فلزی | زیبا ترین مدل های میز جلو مبلی چوب و رزین

خرید میز جلو مبلی چوب بلوط با پایه فلزی | زیبا ترین مدل های میز جلو مبلی چوب و رزین

اگر به دنبال تغییر اساسی در دکوراسیون و چیدمان خانه خود هستید میز های جلو مبلی شیک ساخته شده با ترکیب چوب و رزین را برای تکمیل ست مبلمان و دکوراسیون اتاق پذیرایی انتخاب کنید.

متریال رزین اپوکسی دارای طیف رنگ بسیار گسترده ای می باشد از رنگ های طلایی، صدفی قرمز و صدفی قهوه ای گرفته تا رنگ های صدفی آبی، زرد، شبرنگ بنفش، سفید و شبرنگ نارنجی.

رزین به کار رفته در طراحی و ساخت صفحه میز جلو مبلی چوبی و با رنگ های جذاب و زنده خود، باعث جذب نگاه های افراد در میهمانی ها و جشن ها می شود.

قبل از اقدام به خرید میز جلو مبلی چوبی به فضای نشیمن و پذیرایی منزل تان خوب بنگرید و محل قرار گرفتن میز جلو مبلی را تعیین کنید به این ترتیب شما می دانید که میز جلو مبلی قرار است در مجاورت کدام مبلمان و در کنار کدام رنگ ها دکور شود.

با این کار بهترین رنگ را برای میز جلو مبلی چوب و رزین می توانید انتخاب کنید تا هارمونی رنگی زیبایی با سایر عناصر دکوراتیو منزل به وجود آورد.

رنگ های گرم چوب انرژی بیشتری به فضا می بخشند و به راحتی با هر رنگی ست می شوند.

زیبا ترین مدل های میز جلو مبلی ترکیب چوب و رزین و با پایه های فلزی را در عکس های زیر ببینید.

برای ساخت میز های جلو مبلی از مرغوب ترین چوب های طبیعی اعم از چوب گردو، چوب راش، چوب بلوط، افرا، ممرز و توسکا می توان استفاده کرد.

برش اسلب چوب گردو و بلوط برای ساخت صفحه میز مقابل مبلمان با طرح های نامنظم جوری که حالت طبیعی خود چوب حفظ شده و کمی صیقل داده می شود.

فروش مستقیم میز های جلو مبلی چوبی با پایه فلزی در 3 گالری روستیک ایران واقع در آدرس تهران – سعادت آباد

برای خرید حضوری زیبا ترین مدل های میز جلو مبلی چوب و رزین با ما تماس حاصل فرمایید. 09123277999

Scroll to Top