خرید میز غذاخوری چوبی 8 نفره با پایه فلزی

خرید میز غذاخوری چوبی 8 نفره با پایه فلزی

مدل های زیبا و با کیفیت میز غذاخوری چوبی 8 نفره با پایه فلزی را می توانید در فروشگاه روستیک ایران مشاهده کنید.

همانطور که میدانید میز ناهار خوری، تاثیر زیادی در ظاهر منازل خواهد داشت و معمولا در قسمتی از اتاق نشیمن و یا قسمتی از آشپزخانه ، تراس و یا اتاق ناهار خوری قرار می گیرد.

جنس میز ناهار خوری که امروزه انتخاب اول همگان بوده، میز ناهار خوری از جنس چوب می باشد.

جنس چوب میز ناهار خوری متنوع است و شامل چوب گردو، افرا، بلوط و راش است. هر کدام از این چوب ها زیبایی و مقاومت خاصی داشته اما در این بین محبوبیت چوب گردو از همه بیشتر است. زیرا طرح و خط های زیبا و طبیعی روی سطح چوب با گره هایی خیره کننده در بعضی قسمت های آن، حس بودن در طبیعت و جنگل را  منتقل می کند.

رنگ چوب میز ناهار خوری چوبی شامل گردویی، عنابی، عسلی و سرخ می باشد .

بهتر است در انتخاب رنگ چوب میز ناهار خوری چوبی عجله نکنید ؛ پیش تر هم گفتیم که شکل و شمایل و رنگ میز ناهار خوری چوبی تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی و ظاهر منازل دارد.

در هر خانه ای وسیله های زیادی از جنس چوب بوده که می توان رنگ میز ناهار خوری چوبی را با آن ست کرد. این وسایل شامل مبلمان چوبی، میز جلو مبلی، میز تلویزیون چوبی و قفسه ها و کتابخانه می باشد.

میز ناهار خوری چوبی ترکیب چوب و رزین نیز امروزه در طرح های بسیار متنوعی به صورت شفاف و رنگی ساخته میشود.

همانطور که در تصاویر مشاهده کردید، بعضی از طرح این میزهای ناهار خوری روستیک با ترکیب چوب و رزین به شکل موج های دریا در روی سطح چوب هستند  هنر و خلاقیت زیادی را به تصویر می کشند.

میز های ناهار خوری 8 نفره معمولا مستطیل شکل ساخته شده و در اتاق ناهار خوری و یا اتاق نشیمن قرار داده می شوند.

صندلی های میز ناهار خوری چوبی از چوبی ، فلزی ، پلیمری و پارچه ای بوده هر کدام از این جنس ها صندلی، برای انواع ست های 4 نفره، 6 و 8 نفره، 12 و نیز 24 نفره ساخته میشوند.

اگر دنبال یک مدل خاص از میز ناهار خوری چوبی هستید، بهتر است آن را سفارش داده و با سلیقه ی خودتان در خانه قرار دهید. زیرا نمونه های آماده معمولا با تعداد زیاد در بازار یافت میشود.

می توانید رنگ میز ناهار خوری را به سلیقه ی خود و با توجه به سبک خانه تان انتخاب کنید. همانند سبک مدرن که اکثر رنگ های بکار رفته در آن رنگ های خنثی هستند.

پایه های میز ناهار خوری که امروزه توجه بسیاری را به خود جلب کرده، پایه های فلزی آن بوده که مدل های مدرن و لاکچری آن در جلوه ی میز بسیار مهم است

لوستری که در تصاویر  بالای میز ناهار خوری قرار دارد، جلوه ی میز ناهار خوری را چندین برابر میکند . لوستر ها امروزه در ابعاد و اشکال هندسی متنوعی ساخته می شوند و مدل های لاکچری این لوستر ها در زیبایی فضای میز ناهار خوری تاثیر مهم و مستقیمی دارد و نور آن هنگام غذا خوردن باعث ایجاد آرامش می شود .

برای خرید میز غذاخوری چوبی 8 نفره با پایه فلزی از 3 فروشگاه روستیک ایران در تهران _سعادت آباد دیدن کنید.

شماره تلفن جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر:09123277999

 

Scroll to Top