خرید میز غذا خوری با برش خام چوب

خرید میز غذا خوری با برش خام چوب

خرید میز غذا خوری با برش خام چوب

نکات زیر را در معماری دکوراسیون داخلی در نظر بگیرید:

کنتراستی ملایم را در ترکیب رنگی معماری دکوراسیون داخلی خانه ایجاد کنید تا مغز بتواند آسان تر آن ها را از یکدیگر جدا کند.

به دلیل اینکه رنگ های به کار رفته در چیدمان فضای خانه، طول موج های نزدیک به هم دارند و در چرخه ی رنگ به یکدیگر نزدیک هستند و در یک خانواده رنگی قرار می گیرند؛

به این صورت حرکت رنگی ملایمی را می آفریند که چشم بیننده را به دنبال خود می کشاند و آن را خسته نمی کند.

در ترکیب بندی رنگی فضای خانه، ایجاد هارمونی و هماهنگی را رعایت کنید تا فضای یکدست و منظمی را برای بیننده بسازد که حس آلایش و شلوغی از آن به دور است.

هارمونی ملایم را در تصاویر زیر ببینید.

نکته ی مورد توجه دیگر این است که دکوراسیون فضا با رنگ های خانواده سفید از دیگر شکل های استفاده از رنگ های خنثی است که محیطی خلوت، ساده و پاکیزه را جلوه گر می سازد.

از شگفتی های رنگ سفید این است که اگر مبلمانی به سبک کلاسیک به رنگ سفید رنگ آمیزی شود، نمایی بسیار مدرن می گیرد.

رنگ سفید نماد خلوص، پاکیزگی و معنویت است. و احساس هایی چون لطافت، تمیزی، طراوت، گشادگی فضا و همچنین روحانیت را در فضای خانه بر می انگیزد.

از چیز های شفاف یا بازتابنده ی نور مانند آینه در کنار رنگ سفید می توان به عنوان لوازم تزئینی زیبا استفاده کرد.

پیشنهاد ما این است که از دو گالری و نمایشگاه روستیک ایران حضوری دیدن فرمایید تا با دیدن و مقایسه ی محصولات متنوع و لاکچری و با توجه به سلیقه ی شخصی بهترین انتخاب را داشته باشید.

فروشگاه روستیک ایران در صدد است با به کار گیری استادان ماهر و با تجربه در صنعت چوب و همینطور استفاده از مدرن ترین تجهیزات در ساخت و پرداخت محصولات چوبی و یا ترکیب با فلز، خاص ترین و زیبا ترین میز غذا خوری با برش خام چوب را به شما ارائه دهد.

امکان سفارشی سازی میز غذا خوری با برش خام چوب در هر ابعاد و اندازه ای و پایه های چوبی یا فلزی مانند کروم، استیل، آهن با رنگ های کوره ای موجود می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

 

 

Scroll to Top