خرید میز غذا خوری با چوب

خرید میز غذا خوری با چوب

خرید میز غذا خوری با چوب

میز غذا خوری به عنوان بخش جدایی ناپذیر و اصلی هر اتاق غذا خوری محسوب می شود.

چوب رنگ گرمی دارد و یک میز غذا خوری چوبی در ایجاد فضای آرامش بخش، دنج و صمیمی خیلی موثر است.

راهنمای خرید میز غذا خوری با چوب

با گشتی در بازار با انبوهی از مدل های میز ناهار خوری مواجه می شویم که واقعا انتخاب را بین مدل های زیبا و رنگارنگ از میز غذا خوری مشکل می نماید.

پس چگونه مولفه های یک میز ناهار خوری خوب را در نظر بگیریم و متناسب با بودجه و قیمت میز های گوناگون بازار خرید کنیم.

  1.  اگر قیمت برای شما مهم نیست و کیفیت بالا و ماندگاری یک محصول از صنایع چوبی بیشترین اهمیت را برای شما دارد، گزینه ی اول برای خرید محصولات چوبی میز غذا خوری با چوب گردو می باشد. میزهایی که با چوب گردو ساخته می شوند از طول عمر بسیار بالایی برخوردارند. اصولا چوب های طبیعی و نه فرآورده های چوبی به خاطر انسجام، چگالی و یا همان جرم حجمی از بافت متراکمی برخور دارند که در مقابل شرایط مختلف جوی مانند رطوبت، گرما و سرما مقاوم هستند. همچنین در  مقابل فشارهای وارده به میز استحکام خود را حفظ می کنند. به طور مثال شما می توانید در هنگام زلزله، زیر میز غذا خوری از جنس چوب گردو پناه بگیرید. این میز با قدرت بالای تحمل فشار و همچنین تحمل فشارهای کششی، تحمل وزن آوارهای سقف و آجرها را دارد. شاید عکس های مختلفی که تحمل خاصیت کششی چوب گردو را نشان می دهند را دیده باشید که چند نفر روی میز قرار می گیرند ولی میز حتی خم هم نمیشود به شرطی  که پایه های میز غذاخوری را از فلز انتخاب کنید.
  2. چوب راش، زیبایی چوب راش کمتر از چوب گردو نیست بیشتر در رنگ با چوب گردو اختلاف دارد. انتخاب چوب راش و گردو امری سلیقه ایست. تمام محصولات چوبی که با چوب گردو ساخته می شوند با چوب راش هم ساخته می شوند.

چگونه چوب ها را بشناسیم

شناخت چوب گردو ، راش و بلوط نیاز به تجربه و کمی مهارت دارد.

بیشتر توصیه می کنیم از فروشگاه هایی که به آن ها اعتماد دارید محصولات خود را خریداری کنید.

همچنین از فروشنده بخواهید در فاکتور، نوع چوب گردو ، راش و یا بلوط را مشخص نماید.

انواع مدل های میز غذا خوری

میز غذا خوری کلاسیک چوبی

این مدل میز غذا خوری برای دکوراسیون داخلی خانه ای که به سبک کلاسیک چیدمان شده است مناسب است.

در سبک کلاسیک، دکوراسیون داخلی فضای غذا خوری یاد آور خانه های اشرافی و سلطنتی است.

ظرافت و لوکس بودن از ویژگی های منحصر به فرد این سبک می باشد و هرگز از مد نمی افتد.

در این سبک از لوسترهای سلطنتی و کریستالی و همینطور پرده های سلطنتی برای چیدمان دکوراسیون استفاده می شود.

از ویژگی های کلیدی و اصلی این سبک نظم، تعادل و تقارن است.

در طراحی پایه های میز غذاخوری و صندلی چوبی به سبک کلاسیک از اشکال هندسی استفاده می کنند و با کمک ابزار طرح های هندسی خاصی روی چوب هک می شود.

میز غذا خوری روستیک چوبی

در این سبک که به سبک روستایی معروف است چوب طبیعی به همان حالتی که در طبیعت یافت می شود و دست نخورده در ساخت میز غذا خوری به کار می رود.

این سبک محیطی گرم، صمیمی و راحت در فضای خانه ایجاد می کند.

و لوازم و مواد و متریال های به کار رفته در این سبک بسیار به طبیعت نزدیکتر است.

و همین امر باعث چشم نواز تر شدن دکوراسیون می شود.

در این سبک، چوب بیشترین کاربرد را دارد کف پوش ها و سقف و دیوار پوش خانه ها از چوب طبیعی دیزاین و ساخته می شود و این باعث آفرینش دکوراسیونی منسجم می شود.

برای اتاق نشیمن، بهره گیری از مبلمان چوبی، میز های جلو مبلی و عسلی هایی از جنس چوب و کنسول چوبی از دکوراسیون اصلی اتاق نشیمنی به سبک روستیک است.

تصاویر زیر را ببینید.

میز غذا خوری مدرن چوبی

در مقابل میز های غذا خوری کلاسیک میز های غذا خوری مدرن وجود دارد.

وجه تمایز میز غذا خوری کلاسیک و میز غذا خوری مدرن در ساختار این میزهاست.

  1. میز غذا خوری مدرن منبت و کنده کاری ندارد. در حالی مشخصه ی میز غذا خوری استیل یا همون کلاسیک اشکال هندسی است که بر لبه های میز ایجاد شده اند خطوط طولی و منبت های ریز خصوصا در چهار گوشه ی میز که بر روی پایه ها امتداد پیدا کرده اند. خطوط بر روی لبه ها را به اصطلاح نجار ها، ابزار زنی می گویند.
  2. جنس صفحه، در مدل های مدرن از مواد و متریال های جدید برای ساخت صفحه استفاده می شود یعنی کامپوزیت ها ، پلکسی گلس، شیشه و حتی فلز که عمدتا آلومینیومی می باشد و اما همچنان زیباترین و بهترین متریال مورد استفاده در ساختار میز مدرن چوب است. بعضی از کشورها با در اختیار داشتن تکنولوژی بالای چوب ها از چوب سبک بالسا در ساخت صفحه ی میز غذا خوری استفاده می کنند در حالی که همچنان صفحه ی چوب گردو ی سوپر، بیشترین تقاضا و عرضه را در ساخت میزهای مدرن دارد.
  3. پایه ها در مدل های میز غذا خوری مدرن، از فلزات رنگین ماند کروم و یا استیل و حتی برنز می باشد. اگر برای میز غذا خوری مدرن پایه چوبی استفاده شود عاری از منبت و فرم دهی های معمول در سبک کلاسیک است. منظور از فرم کلاسیک ، فرم های یونانی و رومی و گل و بوته ای می باشد. این بدان معنی است که می توانید از فرم های هندسی پیچیده، حلقه های تورد تو و یا حتی کالیو گرافی در ساختار پایه ها استفاده نماییم.
  4. برای یک میز غذا خوری مدرن تعریف فضای قرارگیری ست میز و صندلی غذا خوری هم به مدرن بودن دیدگاه ما نسبت به کلیت مجموعه، مهم است. منظور اینکه اشیاء اطراف میز غذا خوری مانند قاب آینه کنسول، گلدان ها، میز جلو مبل و مبلمان سالن غذاخوری خصوصا صندلی های میز غذاخوری باید مدرن انتخاب شوند.

فروشگاه میز غذا خوری چوبی

نمایشگاه و فروشگاه روستیک ایران در طراحی، اجرا و ساخت سفارشی میز های غذا خوری چوبی با بهره گیری از چوب های طبیعی خام و خالص و به سبک هنری روستیک توجه ویژه دارد.

این گالری در ساخت میزهای غذا خوری چوبی لاکچری از مرغوب ترین چوب ها همچون گردو، راش، بلوط، افرا، توسکا، روسی، چوب عناب، چنار و چوب زرشک استفاده می کند.

همینطور پایه های میز و صندلی غذاخوری می تواند از چوب و یا فلزاتی مانند کروم، استیل و یا آهن با رنگ های خاص الکترو استاتیکی باشد.

در این گالری و شوروم آهنگران و استادان ماهر و زبر دست، با توجه ویژه به کیفیت محصولات، هنرمندانه چوب را به زیباترین حالت ممکن صیقل می دهند.

و زیبایی و خاص بودن را به فضای خانه های ویلایی و لاکچری شما هدیه می دهند.

امکان سفارشی سازی نیز برای هر نوع میز غذاخوری چوبی در هر ابعاد، رنگ و اندازه ای وجود دارد.

به دو نمایشگاه و فروشگاه ما در سعادت آباد حضوری مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

 

 

 

 

Scroll to Top