خرید میز غذا خوری چوبی 6 نفره مدرن

خرید میز غذا خوری چوبی 6 نفره مدرن

جهت خرید میز غذا خوری چوبی 6 نفره مدرن به صورت حضوری ، میتوانید از مدل های متنوع موجود در فروشگاه روستیک ایران دیدن کنید . همچنین در روستیک ایران امکان سفارشی سازی محصولات با بهترین کیفیت نیز وجود دارد.

میز ناهار خوری از جنس چوب حس طراوت و صمیمیت را در خانه های مدرن امروزی که در آن ها بیشتر از رنگ های خنثی استفاده میشود، ایجاد میکند.

چوب از گذشته تا کنون برای ساخت وسایل خانه مورد استفاده بشر قرار گرفته و امروزه نیز وسایل چوبی محبوبیت زیادی در خانه ها دارند و همچنان ترند بوده و هیچگاه قدیمی نمی شوند.

میز های ناهار خوری چوبی روستیک از ست های 2 نفره،4 نفره، 6و 8 نفره ، 12 نفره و حتی برای تعداد نفرات بیشت با توجه به نظر مشتری ساخته میشود.

به تصاویر زیر که نمونه هایی از میز ناهار خوری چوبی است، توجه کنید.

امروزه در خانه های لوکس و مدرن ، توجه زیادی به شکل و شمایل میز ناهار خوری میشود؛ زیرا علاوه بر کاربردی که دارند، تاثیر فوق العاده زیادی در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن و یا اتاق ناهار خوری خواهند داشت .

میزهای ناهار خوری چوبی به سبک روستیک از جنس چوب گردو، راش، افرا و بلوط ، و در مدل ها و اندازه های مختلف ساخته میشود.

این میز های ناهار خوری همچنین در شکل های هندسی مختلفی نیز ساخته میشود که این شکل ها شامل: دایره، مربع، مستطیل و بیضی بوده و با توجه به تعداد نفرات و فضایی که قرار است میز ناهار خوری چوبی در آن قرار بگیرد، شکل هندسی مورد نظر انتخاب میشود.

مانند یک دکوراتور حرفه ای برای انتخاب رنگ ها و مدل عناصر در چیدمان وقت بگذارید. انتخاب رنگ چوب میز ناهار خوری چوبی در زیباتر دیده تر شدن محیط تاثیر مهم دارد. توصیه ما به شما این است که رنگ میز را با رنگ کفپوش و همچنین رنگ کمد چوبی، مبلمان و سایر وسایل منزل هم رنگ انتخاب کرده و از این هماهنگی زیبا در بین وسایل لذت ببرید .

صندلی های میز ناهار خوری چوبی نیز باید احساس راحتی را منتقل کنند. صندلی ها از جنس پارچه ای، چوبی،فلزی و پلیمری و در  طرح های مدرن و زیبایی ساخته می شوند.

انتخاب رنگ صندلی ها کاملا سلیقه ای است اما برای دلباز تر نشان دادن خانه میتوانید صندلی سفید رنگ انتخاب کنید همانند تصاویر بالا.

پایه صندلی ها هم به صورت چوبی و هم به صورت فلزی ساخته شده که هر 2 دوام و مقاومت بالایی دارند.

مواردی که باعث میشود چیدمان بهتری داشته باشید:

لوستر

چیزی که در تصاویر بالا در اطراف میز ناهار خوری خیلی به چشم می آید لوسترهای زیبایی است که در بالای میز ناهار خوری چوبی روستیک نصب شده و تکمیل کننده ی ست میز ناهار خوری چوبی هستند.

لوستر زیبایی خاصی به میز ناهار خوری چوبی و اطراف آن میبخشد  و به نوعی یک فضای گرم و صمیمی برای صرف غذا در کنار خانواده ایجاد میکند.

علاوه بر آن نور لوستر باعث میشود خطوط زیبا و طبیعی  روی  میز ناهار خوری چوبی بیشتر دیده شده و همچنین ظروف روی میز ناهار خوری زیباتر دیده میشوند .

چیدمان روی میز 

شاید فکر کنید چندان اهمیتی ندارد اما چیدمان روی میز ناهار خوری چوبی، جذابیت خاصی در میز ایجاد میکند.

قرار دادن گلدانی از گل و گیاه طبیعی ، ظروف سفالی و یا ماگ های زیبا با طرح های خاص نمای زیبایی به میز ناهار خوری خواهد داد.

نور طبیعی

برای انتخاب جای مناسب برای میز ناهار خوری چوبی، اطمینان داشته باشید که مناسب ترین مکان، نزدیک به پنجره و تراس و یا به نوعی نورگیر ترین قسمت خانه میباشد.

با کمی دقت در تصاویر بالا میتوانید متوجه حضور نور در بیشتر تصاویر بشوید .

رنگ دیوارها

دیوار های با رنگ های تیره و یا کاغذ دیواری با طرح های شلوغ برای خانه های امروزی ممنوع!

هر چه دیوار های خانه روشن تر باشد، فضای خانه بزرگ تر و دلباز تر نشان  داده خواهد شد و امروزه کمتر از رنگ های تیره برای دیوار های خانه استفاده میشود. این مورد برای انتخاب رنگ مبلمان، پرده ها و فرش نیز صدق میکند و تاثیری مستقیمی بر روی نمای دلباز منزل خواهند داشت.

گیاه آپارتمانی

اگر میخواهید به خانه روح طبیعت آورده و حس بودن در طبیعت ابجاد کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از گیاه آپارتمانی برای اتاق نشیمن و اطراف میز ناهار خوری چوبی میباشد.

زیرا ترکیب رنگ چوب طبیعی میز ناهار خوری چوبی با رنگ سبز آرامش بخش گیاه آپارتمانی، یک ترکیب قوی و خوش انرژی ایجاد میکند و باعث می شود از صرف غذا در آن فضا لذت ببرید .

برای خرید میز غذا خوری چوبی 6 نفره به سبک روستیک میتوانید به 3 شعبه ی ما در تهران_سعادت آباد مراجعه کنید و جدیدترین مدل ها را مشاهده نمایید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره ی 09123277999 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

Scroll to Top