خرید میز مقابل مبل چوبی

خرید میز مقابل مبل چوبی

خرید میز مقابل مبل چوبی

در میان فضاهای مختلف خانه اتاق نشیمن یکی از مهم ترین فضاهایی است که باید به دکوراسیون آن توجه ویژه داشت.

و به یک نورپردازی کامل و کافی نیاز دارد بنابراین در دیزاین خانه داشتن پنجره و در های بزرگ برای اتاق نشیمن ضروری است. تا بتوانند بیشترین مقدار نور طبیعی را وارد فضا کنند.

نور طبیعی مانند همیشه مهم ترین نوع نور در فضا است.

و نکته ی مهم دیگر خرید یک میز مقابل مبل چوبی برای ست مبلمان اتاق نشیمن است. رنگ طبیعی چوب میز مبلمان با تابش مستقیم نور از پنجره ها جلوه ی خود را هرچه بیشتر نمایان می کند.

و با تابش نور از پنجره ها و در های بزرگ یک کنتراست بین عناصر موجود در دکوراسیون اتاق نشیمن مانند میز مقابل مبل چوبی و مبلمان و میز کنسول و میز تلویزیون ایجاد کنید و باعث تفاوت درخشندگی رنگ عناصر دکوراسیون شوید.

در نمایشگاه و فروشگاه روستیک ایران انواع چوب های مرغوبی که در ساخت میز مقابل مبل چوبی به کار می رود شامل چوب های گردو، راش، بلوط، توسکا، افرا، چوب روسی که از درخت کاج بوده و از جنگل های کشور روسیه تهیه می شود و نیز چوب عناب، چوب زرشک، ملچ، چنار و توت می باشد.

چوب گردو از دوام و اصطحکام بالایی برخوردار است و رنگ خاکستری مایل به قهوه ای تیره دارد و دارای نقوش زیبا است. و همیشه بیشترین طرفدار را بین مشتریان دارد.

چوب افرا چوب سفیدی مایل به کرم با درخشندگی کم است.

چوب بلوط بادوام است و بافت درشتی دارد و در برابر سایش مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و دارای طیف رنگ قهوه ای روشن تا تیره است.

در این گالری تنوع رنگ چوب ها برای ساخت محصولات شامل رنگ سرخ، عنابی، کرمی، چوب زرد، طیف رنگ قهوه ای روشن تا تیره، گردویی، فندقی، زرشکی و مواردی از این قبیل می باشد.

از شوروم دائمی ما حضوری دیدن کنید. با این شماره تماس بگیرید. 09123277999

Scroll to Top