خرید میز ناهارخوری مدل های جدید

خرید میز ناهارخوری مدل های جدید

خرید میز ناهارخوری مدل های جدید

جهت خرید حضوری و ساخت سفارشی جذاب ترین محصولات روستیک از جمله میز ناهار خوری چوبی، میز جلو مبلی و تی وی تیبل به آدرس 3 گالری و نمایشگاه روستیک ایران در سعادت آباد مراجعه نمایید.

جهت تماس مستقیم 09123277999

در چیدمان اتاق غذا خوری نکته ای که بسیار حائز اهمیت است روشنایی فضا و نور می باشد.

در دکوراسیون خانه های مدرن و لاکچری وجود پنجره های بزرگ که سر تا سر دیوار را دربر می گیرند مورد توجه است.

از سوی دیگر نور طبیعی تاثیر زیادی در بزرگ جلوه دادن فضا دارد.

پنجره های بزرگی که رو به طبیعت سبز باز می شوند احساس خوشایندی را در افرادی که دور میز ناهار خوری چوبی می نشینند ایجاد می کند.

چوب طبیعی بوی مطبوعی دارد و یادآور طبیعت و جنگل های سرسبز شمال است و اینگونه سرو غذا های خوشمزه و رنگارنگی که روی میز ناهار خوری چوبی چیده شده اند بسیار دلچسب خواهد شد.

انتخاب لوسترهای مدرن با طرح های هندسی گرد، مستطیل، نیم دایره و یا با اشکال هندسی نامنظم که با ابعاد میز ناهار خوری چوبی هماهنگی ایجاد می کند؛ کمک شایانی به جذاب شدن دکوراسیون منزل تان می کند.

لوستر های مدرن در جدیدترین طرح ها در گالری روستیک ایران موجود و قابل ارائه می باشد.

در گالری ما میز های ناهار خوری با انواع چوب های درجه یک و طبیعی همچون چوب های گردوی سیاه، راش، بلوط، توسکا و روسی ساخته می شوند.

همچنین می توانید ساخت پایه های میز را با چوب یا فلزات بادوام مانند فلز طلایی رنگ کروم، استیل و یا فلز آهن با رنگ های الکترواستاتیک سفارش دهید.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می کنید پایه ی میز های ناهار خوری چوبی با طرح های ضربدری، خطی، سورتمه ای و نیز پایه های پهن فلزی قابل طراحی و اجرا هستند.

میز ناهار خوری چوبی را با توجه به میزان فضا و نیاز تان می توانید در انواع ست های 4 نفره، 6 نفره، 8 نفره، 10 و 12 نفره سفارش دهید.

Scroll to Top