خرید میز ناهار خوری سبک روستیک

فروش میز ناهار خوری سبک روستیک

اگر برای میز ناهار خوری آشپزخانه خود دنبال طرحی خاص و نو میگردید ، پیشنهاد ما به شما میز های ناهار خوری سبک روستیک است.

این سبک از میز ناهار خوری ، سبکی ساده و بی آلایش است که در ساخت آن از متریال طبیعی مثل چوب به کار رفته است.

همانگونه که از در عکس های زیر پیداست ، میز ها دارای طرحی طبیعی و دست نخورده می باشند که به همین علت حسی سرشار از گرما ، دوستی و صمیمیت را به فضای آشپزخانه می بخشند.

در انتخاب میز ناهار خوری مانند دیگر وسایل منزل باید دقت نمود چرا که همه ی ما از این وسایل به مدت طولانی استفاده میکنیم. پس پارامتر های زیادی را هنگام خرید باید در نظر گرفت که از جمله ی آن میتوان به پارامتر جنس و مقاومت میز اشاره کرد.

میز ناهار خوری به علت آن که در محل پر رفت آمدی چون آشپزخانه قرار دارد ، به علاوه ی اینکه آشپزخانه نسبت به دیگر بخش های منزل دارای دما و حرارت بالاتری است باید دارای مقاومت بالایی باشد.

با توجه به متریال به کار رفته در میز های روستیک که چوب می باشد میتواند انتخاب خوبی برای آشپزخانه یا اتاق غذا خوری شما باشد.

لازم به ذکر است که استفاده از متریال طبیعی مانند چوب علاوه بر خلق زیبایی در منزل ، به دلیل آنکه جزو متریال طبیعی در ساخت وسایل به حساب می آید، می‌تواند در ایجاد کردن فضایی مناسب و دل انگیز ، بر سلامت جسم و روح انسان موثر باشد.

اگر این میز ها را با رنگ هایی مثل آبی و سفید ست کنید محیطی آرامش بخش برای تک تک اعضای خانواده خود به ارمقان آورده اید.

شما میتوانید با مراجعه به دو فروشگاه ما واقع در سعادت آباد ، از مدل های موجود دیدن کرده و طرح دلخواه خود را به صورت سفارشی خریداری فرمایید. همچنین شما میتوانید با شماره ی ذکر شده در بالای صفحه ، تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

Scroll to Top