خرید میز ناهار خوری چوبی روستیک مدرن

خرید میز ناهار خوری چوبی روستیک مدرن

خرید میز ناهار خوری چوبی روستیک مدرن

به تصاویر زیر توجه کنید ، به نظر شما میز ناهار خوری چوبی مدرن چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

سبک روستیک یک سبک خودمانی با عناصر طبیعی است که از گذشته تا کنون جایگاه خود را در میان سبک ها و همچنین در خانه های مدرن حفظ کرده است.

میز های ناهار خوری چوبی روستیک هم به لحاظ استحکام و دوام ،بسیار عالی و مقاوم هستند و هم زیبایی منحصر به فرد و طبیعی دارند و با قرار دادن آن میز در خانه، گویی قسمتی از طبیعت را در خانه ی خود دارید.

چوب میز ناهار خوری از جنس های  چوب گردو ، بلوط، روسی، راش هستند.

برای مثال میز ناهار خوری از جنس چوب گردو که نمونه ای از آن را در تصاویر بالا مشاهده میکنید،طرح های و گره های زیبا و طبیعی روی آن خود نمایی میکند و گرمی رنگ چوب طبیعی باعث زیبایی خیره کننده ی آن میز میشود.

در دنیای مدرن امروز ، استفاده از  میز ناهار خوری چوبی به سبک روستیک در چیدمان و دکوراسیون خانه، به خانه زیبای شما روح طبیعت میبخشد و زیبایی خاص و منحصر به فردی ایجاد میکند.

رنگ میز ناهار خوری چوبی میتواند با هر کدام از المان های چوبی خانه ست شود و بهتر است اینگونه باشد؛زیرا هنگامی که  هر کدام از وسایل چوبی خانه همرنگ و یا رنگ نزدیک بهم داشته باشند ، یک هماهنگی و انسجام در چیدمان و دکوراسیون ایجاد میشود .

میتوانید خانه ی خود را به سبک مونوکروم نیز چیدمان کنید یعنی استفاده از یک رنگ و سایه های آن که برای طراحی داخلی فضا کاربرد دارد.

صندلی میز ناهار خوری چوبی میتواند با رنگ مبلمان،پرده و سایر وسایلی که در دکوراسیون نقش دارند، ست شود.

جنس این صندلی ها میتواند فلزی ،پارچه ای، پلیمری و چوبی باشند.

اگر میخواهید محیط خانه را کمی شاداب کنید ،میتوانید صندلی های میز ناهار خوری را رنگ های پاستیلی مثل :صورتی و آبی کمرنگ انتخاب کنید.

نکته بعدی اینکه،میتوانید با قرار دادن میز ناهار خوری چوبی در قسمت نور گیر خانه، محیطی گرم و آرامشبخش را در کنار خانواده و دوستانتان به غذا خوردن بگذرانید و لذت ببرید.

برای چیدمان روی میز ناهار خوری چوبی مجسمه های هنری، گلدانی زیبا و  ظروف دکوری ایده ی خوبی است.

دیوار پشت میز ناهار خوری چوبی با قرار دادن قاب عکس های هنری از حالت بی روح خارج کنید.

لوستر بالای میز ناهار خوری چوبی همانطور که در عکس ها پیداست جلوه ای مدرن و لاکچری به خانه میدهد  و در زیباتر دیده شدن میز ناهار خوری چوبی تاثیر دارد.

جهت خرید حضوری جدید ترین مدل های میز ناهار خوری چوبی روستیک مدرن از شعبه های روستیک ایران در تهران دیدن کنید و علاوه بر محصولات موجود، امکان سفارشی سازی محصول مورد نظر شما نیز وجود دارد.

تلفن تماس:09123277999

Scroll to Top