خرید میز ناهار خوری چوبی | میز ناهار خوری6 نفره مدرن

خرید میز ناهار خوری چوبی | میز ناهار خوری6 نفره مدرن

خرید میز ناهار خوری چوبی | میز ناهار خوری6 نفره مدرن

میز های ناهار خوری از جنس چوب از زمان های قدیم، در مدل های مختلف در خانه ها وجود داشته و به منازل ، گرما و صمیمیت بخشیده است .

امروزه نیز میز های ناهار خوری چوبی با مدل های مدرن و لاکچری در همه ی خانه ها و با هر دکوراسیونی مچ شده و در زیباسازی منازل ، نقش مهمی ایفا می کند.

اتاق نشیمن و پذیرایی، مهمترین بخش هر منزل مسکونی است. چون علاوه بر استفاده خانوادگی در طول روز، محل پذیرایی از میهمانان می باشد .پس دکوراسیون و چیدمان اتاق نشیمن بسیار مهم است.

چند نمونه از تصاویر میز ناهار خوری چوبی را مشاهده کنید.

بنظر شما آیا جنس و مدل میز ناهار خوری از جنس چوب، تاثیری در دکوراسیون و چیدمان دارد؟

بله البته. هر یک از عناصری که در اتاق نشیمن و پذیرایی قرار داده می شوند، در چیدمان و دکوراسیون آن فضا تاثیر بالقوه دارد.

در یک اتاق پذیرایی عناصری مانند میز تلویزیون، مبلمان، میز ناهار خوری قفسه های دکوری و یا ویترین های موجود در آن ، همه و همه در دکوراسیون  داخلی موثرند. حتی چیز های کوچکی مثل میز جلو مبلی، آیینه  و چیدمان روی میز نیز اهمیت بسیار زیادی دارند.

اسلب های چوبی در ابعاد مختلفی و برای تعداد نفرات مشخصی ساخته می شوند و به دلیل رنگ های طبیعی و خاصی که دارند، همیشه مورد توجه و محبوب بوده اند.

خطوط و شیار های زیبای روی سطح چوب که مانند یک اثر هنری در فضای اتاق نشیمن می درخشند ، حس بودن در جنگل و طبیعت را منتقل میکنند.

میز های ناهار خوری چوبی از چوب گردو، راش، افرا و بلوط ساخته میشود .

از لحاظ کیفیت و مقاومت ، محصولات چوبی از گذشته تا کنون بار ها و بارها امتحان خود را پس داده و قابل اطمینان هستند.

میز های ناهار خوری چوبی در انواع ست های دو نفره، 4 نفره و تعداد بیشتر ساخته می شود .

صندلی میز ناهار خوری چوبی باید راحت باشد . جنس آن ها شامل پارچه ای، پلیمری، چوبی و فلزی می باشد.

بهتر است برای رنگ صندلی ها از طرح های شلوغ انتخاب نکنید. زیرا هر چه طرح و رنگ ساده تری داشته باشد با چیز های بیشتری قابل ست کردن و هماهنگی است .

پایه صندلی ها چوبی و یا فلزی میباشد و پایه های شیک و خاصی امروزه برای صندلی ها ساخته می شوند.

در کل میز ناهار خوری چوبی در هرخانه و با هر متراژ و سبکی ، بهترین انتخاب است و ممکن است قیمت آن نسبت به میز ناهار خوری فلزی بیشتر باشد ولی به دلیل جنس و کیفیتی که دارذ، خرید آن به نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.

برای خرید میز ناهار خوری چوبی 6 نفره روستیک میتوانید به فروشگاه روستیک ایران در تهران_سعادت آباد مراجعه کنید و یا برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با شماره تلفن 09123277999 تماس حاصل نمایید.

Scroll to Top