خرید میز ناهار خوری چوبی | میز ناهار خوری 6 نفره لاکچری

خرید میز ناهار خوری چوبی | میز ناهار خوری 6 نفره لاکچری

خرید میز ناهار خوری چوبی | میز ناهار خوری 6 نفره لاکچری

سبک و مدل میز ناهار خوری در تمامی منازل به هنگام ورود ، مرکز توجه در اتاق نشیمن است و با انتخاب میز ناهار خوری مناسب فضایی شیک و در عین حال صمیمی برای صرف غذا با خانواده و میهمانان خواهید داشت.

میز های ناهار خوری چوبی روستیک از محبوب ترین میز ها بوده. و نسبت به میز های ناهار خوری فلزی، پلاستیکی و شیشه ای ،از لحاظ تنوع و زیبایی بهترین بوده و انتخاب اول افراد برای منازل می باشد.

میز ناهار خوری چوبی قیمت بالاتری نسبت به سایر جنس های میز ناهار خوری داشته اما خرید میز ناهار خوری چوبی، به دلیل اصالت و زیبایی طبیعی چوب و خاص بودن آن، به نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.

تصاویر زیر نمونه هایی از میز ناهار خوری چوبی روستیک 6 نفره می باشد.

میز ناهار خوری 6 نفره روستیک

میز های ناهار خوری چوبی 6 نفره، دارای  تنوع بسیار بالایی از لحاظ مدل برای سلایق مختلف داشته و تلفیق جنس چوب طبیعی و بکر با طراحی های مدرن و لاکچری خارق العاده می شود.

برای میز های ناهار خوری چوبی 6 نفره، میز ناهار خوری چوبی با اشکالی مثل مربع، مستطیل و گرد  ساخته می شود و بستگی به این که در کجا میخواهید آن را قرار دهید ، دارد.

مثلا اگر انتخاب شما برای جای میز ناهار خوری چوبی روستیک ، آشپزخانه می باشد، میز ناهار خوری گرد چوبی بهترین حالت آن بری محیط آشپزخانه می باشد.

اما برای اتاق نشیمن ،پذیرایی و اتاق ناهار خوری، میز ناهار خوری مستطیل شکل گزینه ی مناسبی است.که همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می شود با صندلی های رنگ روشن مثل شیری و کرمی انتخاب می شود.

ولی برای داشتن دکوراسیونی متفاوت و در عین حال جذاب میتوانید از رنگ هایی مثل سبز زمردی و یا سرخابی در انتخاب رنگ صندلی ها استفاده کنید و مانند تصویر سوم ، فضایی زیبا و آرامش بخش برای صرف غذا داشته باشید.

اسلب های چوبی در ساخت میز ناهار خوری خاص که در آن معمولا خبری از تیز بودن گوشه های میز نیست، با پایه های فلزی زیبا ترکیبی چشم نواز و جذاب را به وجود می آورد.

از نور طبیعی برای نمای میز ناهار خوری استفاده کنید و میز ناهار خوری را در قسمت نورگیر خانه قرار دهید تا رگه ها و خطوط زیبای روی سطح چوب جلوه ی زیبایی داشته باشند.

جهت خرید  جدیدترین، لاکچری ترین و خاص ترین  مدل های میز ناهار خوری چوبی روستیک به فروشگاه روستیک ایران در تهران مراجعه کنید.

تلفن تماس برای اطلاعات بیشتر:09123277999

 

 

Scroll to Top