خرید میز ناهار خوری چوبی 10 نفره روستیک

خرید میز ناهار خوری چوبی 10 نفره روستیک

خرید میز ناهار خوری چوبی 10 نفره روستیک

آیا میدانید میز ناهار خوری چوبی چقدر در دکوراسیون تاثیر دارد؟

میز های ناهار خوری که در اتاق نشیمن یا اتاق ناهار خوری قرار میگیرند، دارای مدل ها و اندازه های مختلفی هستند.

اگر مد نظر شما میز ناهار خوری از جنس چوب باشد ، انتخابتان عالی است؛ زیرا از گذشته تا کنون وسایل چوبی در همه ی خانه ها وجود داشته و طرفداران زیادی دارد و هیچگاه از مد نمیرود و هر چه که زمان میگذرد مدل های مدرن تر و زیبا تری از چوب ساخته شده و از آن استقبال میشود.

تنوع میز های ناهار خوری چوبی از نظر ابعاد و طرح و مدل و اندازه بسیار زیاد است و این تنوع به شما این امکان را میدهد که با توجه به فضایی در خانه که مخصوص میز ناهار خوری چوبی است، مدل مورد نظر خود را با دقت و سر حوصله انتخاب نمایید.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردین، میز های ناهار خوری چوبی در هر فضایی جلوه خاصی را ایجاد کرده و به خوبی در آنجا مانور میدهند پس نتیجه این است که میز ناهار خوری چوبی در هر طرح و سایزی که باشد، در دکوراسیون داخلی خانه نقش مهمی دارد و تاثیر گذار است.

خصوصا اگر میز ناهار خوری بزرگ باشد و برای 8 و 10 و 12 و حتی تعداد نفرات بیشتر انتخاب شود ؛ زیرا علاوه بر قسمت بزرگی  از فضای خانه را  که در برمیگیرد، جنس، طرح و رنگی که دارد در چیدمان و دکوراسیون خانه زیبای شما موثر است.

از میز های 10 نفره چوبی  و یا تعداد نفرات بیشتر ، برای اتاق های کنفرانس و اتاق میتینگ در شرکت ها استفاده میشود و جلوه ای زیبا و مدرن به محیط کار میدهد . نکته ای که وجود دارد این است که  در محیط کار بهتر است رنگ چوب تیره تر باشد تا فضا حالت رسمی داشته باشد.

ولی در محیط خانه شما میتوانید هم از رنگ های روشن چوب و هم رنگ تیره برای میز ناهار خوری استفاده کنید و کاملا سلیقه ای است .

یک موردی که مطمئنا میدانید و صرفا جهت یاد آوری میباشد این است که بهتر است رنگ چوب میز ناهار خوری چوبی با رنگ مبلمان و میز جلو مبلی و سایر عناصر چوبی منزل همخوانی داشته باشند و در یک طیف رنگی باشند و ترکیب بندی قوی تری بین وسایل خانه ایجاد کنید که سلیقه و خلاقیت شما در چیدمان و دکوراسیون نمایان شود.

و اینکه هر چه رنگ چوب میز ناهار خوری و سایر اکسسوری های خانه شما روشن تر باشد ،فضای خانه بزرگ تر و دلباز تر نشان داده میشود.

میز های ناهار خوری چوبی زیبایی خاص و خیره کننده ای به فضای نشیمن میدهد و در خانه های با سبک مدرن خیلی استفاده شده و لاکچری است.

میز ناهار خوری چوبی با رزین یکی دیگر از مدل هاست که بسیار زیبا و مقاوم است و رزین آن میتواند هم به صورت شفاف و بدون رنگ و هم با رنگ های جذابی مثل: سرخابی و ارغوانی، ساخته شود.

رنگ ارغوانی رزین بر روی سطح میز های ناهار خوری چوبی ، طرح های براق و خیره کننده ای  ایجاد کرده و هر ببینده ای را به خود جذب میکند.

لوستر در بالای میز ناهار خوری چوبی همانطور که در بعضی عکس ها نصب شده و به محیط آرامش و زیبایی میبخشد.

نصب لوستر در بالای میز ناهار خوری چوبی بسیار جذاب و لاکچری است و ذوق و سلیقه ی شما را نمایان میکند.

در روستیک ایران انواع میز های ناهار خوری چوبی با طرح ها  و اندازه های متنوع وجود دارد .

برای خرید میز ناهار خوری چوبی 10 نفره میتوانید به فروشگاه روستیک یران در تهران_ سعادت آباد مراجعه کنید.

Scroll to Top