خرید میز ناهار خوری چوبی 6 نفره با پایه فلزی

خرید میز ناهار خوری چوبی 6 نفره با پایه فلزی

خرید میز ناهار خوری چوبی 6 نفره با پایه فلزی

جدیدترین مدل های میز ناهار خوری چوبی را در تصاویر زیر ببینید.

برای سفارشی سازی و خرید میز ناهار خوری ترکیب چوب و فلز 6 نفره، به آدرس 3 گالری و شو روم روستیک ایران واقع در تهران- سعادت آباد حضوری مراجعه فرمایید.

جهت مشاوره و تماس مستقیم با این شماره تماس بگیرید. 09123277999

کاربردی ترین عنصر دکوراتیو در منازل لاکچری و مدرن میز ناهار خوری می باشد.

همانطور که در تصاویر بالا می بینید قرار گرفتن صندلی های مدرن در اطراف این میز های چوبی، علاوه بر خلق فضایی شیک، راحتی و آسایش را به ارمغان می آورد.

چیدن اتاق غذا خوری با یک میز ناهار خوری چوبی و نیز با پایه های فلزی که دارای رنگ های کوره ای سفید، مشکی، توسی می باشند علاوه بر دوام و طول عمر بالا، در دکوراسیون منازل مدرن به زیباترین شکل ممکن خودنمایی میکند.

همچنین با تزئین میز ناهار خوری چوبی با گلدان و گل های زیبا و معطر، حال و هوای بهاری را ایجاد کنید.

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که به دنبال خرید خاص ترین مدل های میز های ناهار خوری چوبی می باشید و هزینه برایتان اهمیتی ندارد؛ پیشنهاد می کنیم چوب های فوق العاده زیبا و پرطرفدار مانند چوب های گردوی سیاه، راش گرجستانی و بلوط را برای طراحی و اجرا انتخاب نمایید.

چوب طبیعی با رنگ های گرم گردویی، کرمی، قهوه ای و عنابی در ترکیب با رنگ های سفید و سرد دیوارهای خانه های مدرن، به فضا گرما می بخشد و هارمونی چشم نوازی به وجود می آورد.

با توجه به سلیقه شخصی و میزان فضای خانه های شما میز های ناهارخوری چوبی در انواع ست های 4 نفره، 6 نفره و 8 نفره طراحی و ساخته می شود.

میز ناهار خوری و جلو مبلی چوبی در انواع ابعاد مستطیل، مربع، گرد و مثلث طراحی و ساخته می شوند.

Scroll to Top