خرید میز ناهار خوری چوبی 8 نفره با چوب گردو

خرید میز ناهار خوری چوبی 8 نفره با چوب گردو

خرید میز ناهار خوری چوبی 8 نفره با چوب گردو

چرا چوب گردو؟

نوستالژی بودن چوب گردو یکی از دلایلی هست که خیلی ها چوب گردو را به سایر چوب ها ترجیح میدهند.

در خانه های قدیمی و خانه ی مادر بزرگ ها وسایل دکوری و یا چیز های دیگر از چوب گردو پیدا میشود و اینکه از چوب گردو در خانه های مدرن و زیبای امروزی استفاده شود حس خیلی خوبی میدهد .

دلیل دیگر استفاده از چوب گردو نقش و نگار های زیبایی است که به طور طبیعی روی این چوب وجود دارد که بسیار زیباست .یکی دیگر از مشخصه های چوب گردو گره های رو این چوب است  که به رنگ تیره تر در سطح چوب  و بسیار خیره کننده هستند.

همچنین چوب گردو دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی است و یکی دیگر از دلایل انتخاب چوب گردو در مقایسه با سایر چوب ها استحکام و سختی آن است.

چوب گردوی سیاه هم یکی انواع چوب گردو است که رنگ قهوه ای تیره دارد و از آن برای ساخت میز ناهار خوری و میز جلو مبلی استفاده میشود.

به طور خلاصه، افرادی که برای وسایل منزل خود چوب گردو را انتخاب میکنند ، دارای سلیقه ی زیبا و نوستالژی و در عین حال مدرن هستند که با انتخاب چوب گردو زیبایی خانه خود را چندین برابر میکنند.

میز ناهار خوری ساخته  شده با چوب گردو برای کسانی که علاوه بر زیبایی میز، دوام بالا ، بافت طبیعی در نظر دارند مناسب است.

برای زیبایی و جلوه بیشتر میز ناهار خوری چوبی ساخته شده با چوب گردو بهتر است از ست کردن رنگ چوب با مبلمان و میز تی وی استفاده کنید ، یک هارمونی زیبایی ایجاد کنید و از نشستن در آن فضا لذت ببرید.

همچنین میتوانید در بالای میز ناهار خوری چوبی به سلیقه ی خودتان با در نظر گرفتن شکل هندسی میز ناهار خوری ، با انتخاب لوستری مدرن فضایی خاطر انگیز و لاکچری برای صرف غذا در کنار خانواده و دوستان خود ایجاد کنید.

برای خرید میز ناهار خوری چوبی 8 نفره به گالری روستیک ایران در تهران مراجعه کنید .

برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09123277999 تماس حاصل نمایید.

Scroll to Top