خرید میز ناهار خوری چوب گردو | مدل های خاص میز ناهار خوری چوبی

خرید میز ناهار خوری چوب گردو | مدل های خاص میز ناهار خوری چوبی

خرید میز ناهار خوری چوب گردو | مدل های خاص میز ناهار خوری چوبی

در هر وعده غذایی،  خانواده ها برای صرف غذا دور میز ناهار خوری جمع می شوند و از کنار هم بودن و صرف غذا با هم لذت می برند.

میز ناهار خوری یک عضو جدانشدنی از خانه های امروزی است زیرا علاوه بر کاربردی که کل ست ناهار خوری دارد، صندلی های آن نیز در قسمت های مختلف منزل کاربرد دارد و بجز این موارد در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن تاثیر خارق العاده ای دارد.

میز ناهار خوری معمولا هماهنگ با مبلمان انتخاب می شود . مخصوصا هنگامی که میز ناهار خوری چوبی در اتاق نشیمن قرار می گیرد، ست میز ناهار خوری و مبلمان بهتر است از لحاظ رنگ چوب و رنگ پارچه با هم ست باشند.

در تصاویر زیر میز ناهار خوری چوبی از جنس چوب گردو را مشاهده خواهید کرد.

چوب گردو، از بهترین، محبوب ترین و زیباترین چوب در بین سایر چوب هاست.

علاوه بر گره های زیبا و طبیعی روی سطح چوب، بافت زیبا با خطوط و نقش و نگار های جذابی که روی سطح چوب گردو است،همانند یک اثر هنری که مدت زمان زیادی برای خلق آن طول کشیده، می باشد.

میز ناهار خوری از جنس چوب گردو در ابعاد مختلفی متناسب با نیاز مشتری ساخته می شود و از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است.

همچنین رنگ زیبای چوب گردو و چوب گردوی سیاه،بسیار زیبا و در عین حال رسمی بوده و علاوه بر محیط خانه برای اتاق کنفرانس و با میتینگ روم در شرکت های بزرگ و لاکچری نیز کاربرد دارد.

همه ی این موارد بالا، میز ناهار خوری ساخته شده با چوب گردو را به میزی  محبوب تبدیل کرده است که در بیشتر موارد انتخاب اول مشتری ها می باشد.

میز های ناهار خوری چوب گردو در خانه های لوکس و مدرن و در خانه هایی با هر سبک و مدل به زیبایی می درخشند و مخصوص افرادی هستند که سلیقه ی خاص و منحصر به فرد دارند.

پایه های میز ناهار خوری چوبی از جنس چوب گردو امروزه بیشتر به صورت پایه های فلزی با شکل ها و ضخامت های متفاوت میباشد.

اسلب های چوب گردو معمولا بیشتر مستطیل شکل ساخته می شوند و در موارد کمتری به شکل های دیگر ساخته می شوند.

صندلی های میز ناهار خوری معمولا بدون دسته می باشد.

رنگ صندلی ها سلیقه ای بوده ولی معمولا برای میز ناهار خوری با چوب گردوی سیاه ، توصیه ما به شما این است که صندلی هایی با رنگ روشن مثل کرمی، صدفی و سفید انتخاب کنید که فضای اتاق نشیمن یا غذا خوری تاریک و بی روح به نظر نرسد.

زیرا هر چه عناصر موجود در اتاق نشیمن از رنگ های روشن تر انتخاب شوند، خانه بزرگ تر و دلباز تر به نظر می رسد.این عناصر شامل رنگ فرش ها، رنگ پرده ها و پارچه مبلمان، رنگ صندلی میز ناهار خوری و سایر عناصر میباشد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، لوستر های زیبایی که در بالای میز ناهار خوری چوبی قرار گرفته اند، مدل های مدرن و خاصی هستند که نمای میز ناهار خوری چوبی را دو چندان کرده اند و جلوه ای لاکچری برای صرف غذا در کنار دوستان و خانواده ایجاد میکنند.

در روستیک ایران زیباترین و جدیدترین مدل های میز ناهارخوری چوبی با چوب گردو موجود است و شما میتوانید علاوه بر محصولات موجود، میز ناهار خوری مورد نظر خود را سفارشی سازی کرده و با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09123277999 تماس حاصل نمایید.

Scroll to Top