خرید میز ناهار خوری چوب2021 | میز ناهار خوری چوبی مدرن با پایه فلزی

خرید میز ناهار خوری چوب 2021 | میز ناهار خوری چوبی مدرن با پایه فلزی

خرید میز ناهار خوری چوبی 2021 | میز ناهار خوری چوبی مدرن با پایه فلزی

جدیدترین مدل های میز ناهار خوری چوبی را می توانید در روستیک ایران مشاهده نمایید.

تنوع مدل های مدرن میز ناهار خوری چوبی روز به روز در حال افزایش است و محصولاتی که با چوب طبیعی ساخته می شوند همیشه حرفی برای گفتن دارند.زیرا زیبایی خاص و طبیعی چوب با دوام و مقاومت بالایی که دارد،از هر جهت برای انتخاب مناسب است.

حس تازگی، گرما و صمیمیتی که محصولات چوبی در فضای منزل ایجاد می کنند، وصف نشدنی است .

در تصاویر زیر چند نمونه از میز های ناهار خوری چوبی مدرن را قرار داده ایم.

چیدمان اتاق ناهار خوری چگونه باشد که میز ناهار خوری چوبی جلوه زیباتری داشته باشد؟

همانطور که در تصویر اول مشاهده کردید، قرار دادن گیاه سبز بر روی رنگ گردویی میز های ناهار خوری چوبی ،ترکیب زیبایی ایجاد میکند .

قفسه چوبی موجود در قسمت پشت میز ناهار خوری چوبی، که به عنوان دکوری کاربرد دارد نیز در زیبایی و خاص بودن ست ناهار خوری تاثیر زیادی دارد.

اتاق غذا خوری به چیدمان و دکوراسیونی خاص و زیبا احتیاج دارد و فقط با قرار دادن میز و صندلی ناهار خوری چوبی تکمیل نمی شود.

قرار دادن فرشی با رنگ روشن و طرح مدرن که فضای اتاق را بزرگ تر نشان میدهد ، قفسه ای برای دکور و یا برای قرار دادن ظروف مورد استفاده به هنگام صرف غذا و چیدن میز، تابلو های هنری زیبا و مدرن که به فضا معنا می دهند و چیدمان روی میز ناهار خوری، تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی اتاق ناهار خوری دارد.

در نظر داشته باشید  یکی از فاکتور ها برای انتخاب اتاق ناهار خوری ، داشتن پنجره یا تراس در آنجا می باشد؛ زیرا  انعکاس نور طبیعی به داخل اتاق حس آرامش زیادی هنگام صرف غذا ایجاد می کند.

اگر از  آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به محصولات چوبی دارید، میتوانید چیدمان اتاق ناهار خوری خود را  همانند چیدمان تصویر 2 از میز ناهار خوری چوبی که پایه صندلی های آن هم چوبی است به همراه میز پایه دار چوبی انجام دهید.

صندلی میز ناهار خوری چوبی 

دقت و توجه ویژه هنگام انتخاب صندلی های میز ناهار خوری چوبی به اندازه ی میز آن اهمیت دارد.

زیبایی صندلی ناهار خوری خیلی مهم بوده ولی مهم تر از آن راحتی صندلی ها می باشد.

صندلی میز ناهار خوری چوبی نیز  باید حالت نرم و راحتی داشته باشته باشد و زاویه تشک زیرین از تکیه گاه 90 درجه باشد تا هضم غذا آسان تر انجام گیرد .

رنگ صندلی های میز ناهار خوری سلیقه ای است و بهتر است هر فرد با توجه به رنگ های موجود در اتاق نشیمن مثل رنگ پرده ها و رنگ های موجود در فرش از آن، رنگ پارچه صندلی مورد نظر خود را انتخاب کند.

اگر سبک مدرن یا مینیمال علاقه دارید، می توانید صندلی های کرمی رنگ، سفید، سبز و یا آبی کمرنگ انتخاب کنید.

برای خرید میز ناهار خوری چوبی مدل 2021 از گالری روستیک ایران دیدن کرده و علاوه بر مدل های موجود می توانید مدل مورد نظر خود را سفارشی سازی نمایید.

تلفن تماس:09123277999

Scroll to Top