خرید میز ناهار خوری 8 نفره با چوب گردو

خرید میز ناهار خوری 8 نفره با چوب گردو

خرید میز ناهار خوری 8 نفره با چوب گردو

به هنگام چیدمان فضای ناهار خوری باید این نکته را در نظر بگیریم که همه ی عناصر موجود در فضا مانند میز کنسول، ست مبلمان و حتی آباژور و لوستر های مدرن به نحوی می توانند در انتخاب میز و صندلی ناهار خوری مناسب تاثیر بگذارند.

کارشناسان و طراهان ماهر گالری روستیک ایران بهترین خدمات و مشاوره رایگان برای خرید محصولات روستیک از جمله میز ناهار خوری چوبی و میز تلویزیون چوبی را ارائه می دهند.

نگاهی به عکس های زیر از میز های ناهار خوری چوبی باکیفیت و زیبا بیاندازید.

 

برای داشتن بهترین خرید برای میز ناهار خوری چوبی به موارد زیر توجه کنید:

فضای غذا خوری جایی است که برای خوردن وعده های غذایی و دورهمی ها و برگزاری مهمانی ها و گاهی برای مطالعه و کار کردن بسیار کاربرد دارد.

از این رو مخصوصا در دکوراسیون های امروزی باید دقت داشته باشید که میز ناهار خوری چوبی را متناسب با فضایی که دارید انتخاب کنید تا تعادل و تناسب در چیدمان منزل حفظ شود.

اگر فضای خانه شما به اندازه ی کافی بزرگ نیست بهتر است میز ناهار خوری گرد را برای چیدن خانه برگزینید.

اشکال هندسی دایره و بیضی علاوه بر اینکه بر بزرگ جلوه دادن فضا کمک شایانی می کند باعث می شود که ارتباط اعضای خانواده در فضای دور همی بیشتر شود.

و اگر فضای اتاق غذا خوری تان بزرگ است پیشنهاد می کنیم میز ناهار های چوبی با ابعاد مستطیل و مربع را انتخاب کنید.

نکته ی بسیار مهم دیگر برای خرید میز ناهار خوری چوبی جنس چوبی است که در ساخت و پرداخت این عنصر دکوراتیو به کار رفته است.

اگر شما جزو افرادی هستید که به کیفیت و زیبایی میز ناهار خوری چوبی بیشتر از هزینه آن اهمیت می دهید پیشنهاد می کنیم چوب گردو و راش را برای خرید و سفارشی سازی این محصول لاکچری انتخاب کنید.

چوب های گردو و راش علاوه بر زیبایی بی نظیر، بهترین کیفیت و بالاترین دوام را دارا هستند.

جهت خرید میز ناهار خوری 8 نفره با چوب گردو و در طرح های دلخواه به شعبه های روستیک ایران در تهران- سعادت آباد حضوری مراجعه کنید.

یا برای سفارشی سازی میز های ناهار خوری چوبی در انواع ست های 8 نفره، 10 نفره، 12 نفره و 14 نفره می توانید با شماره موجود در بالای سایت مستقیم تماس بگیرید.

Scroll to Top