خرید میز و صندلی ناهارخوری چوبی مدرن 8 نفره

خرید میز و صندلی ناهارخوری چوبی مدرن 8 نفره

جهت خرید میز و صندلی ناهارخوری چوبی مدرن 8 نفره در ابعاد و اشکال هندسی متنوع میتوانید به 3 گالری روستیک ایران در تهران_سعادت آباد دیدن کنید.

تصاویر زیر نمونه هایی از میز و صندلی ناهار خوری چوبی به سبک روستیک میباشد.

میز های ناهار خوری چوبی به سبک روستیک به خانه های مدرن امروزی، جلوه ای خاص میدهد .

این میزهای ناهار خوری از جنس چوب طبیعی در مدل های متنوعی ساخته میشود و به این علت  که هیچگاه قدیمی نمیشود و از لحاظ دوام و مقاومت بسیار عالی میباشد ، در بین مردم محبوب میباشد.

جنس چوب میز ناهار خوری روستیک از جنس چوب گردو، راش، افرا و بلوط میباشد که با رنگ های طبیعی خیره کننده ای که دارند حس بودن در طبیعت را به خانه القا میکنند.

میز های ناهار خوری ترکیب چوب و رزین به سبک روستیک که شکل و شمایل زیبایی داشته و از رزین شفاف و یا با رنگ های خاص در سطح میز ناهار خوری چوبی استفاده میشود و فضایی لاکچری ایجاد میکند.

فضایی که میز ناهار خوری چوبی در آن قرار گرفته میشود در زیباتر دیده شدن و همچنین در دکوراسیون داخلی تاثیر دارد.

برای انتخاب ست میز های ناهار خوری 8 نفره ، 10 نفره و یا حتی با تعداد صندلی های بیشتر، باید به اندازه ی کافی فضا داشت تا به خوبی در محیط مانور دهد و جلوه ای خاص به محیط خانه بدهد.

چند فاکتور مهم که فضای اتاق ناهار خوری را تغیر اساسی میدهد نور و استفاده از گیاه آپارتمانی و همچنین چیدمانی زیبای روی میز ناهار خوری چوبی میباشد.

در اتاق نشیمن یا اتاق ناهار خوری میتوانید در اطراف میز ناهار خوری از گیاه آپارتمانی مثل سانسوریا و با برگ انجیری استفاده کنید و تاثیر انرژی بخش گیاه را با ترکیب رنگ چوب طبیعی مشاهده کنید.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، میز های ناهار خوری چوبی بیشتر در قسمت نور گیر منزل که نور خوبی دارد قرار گرفته میشود. زیرا تاثیر نور در زیباتر دیده دیده شدن میز ناهار خوری و همچنین ایجاد آرامش در فضا به هنگام صرف غذا بسیار زیاد میباشد.

میتوان از لوستر های مدرن با اشکال هندسی مختلف در بالای میز ناهار خوری چوبی استفاده کرد.لوستر هایی که در بالای میز ناهارخوری چوبی قرار گرفته میشود علاوه اینکه سطح میز ناهار خوری را روشن تر میکند و باعث میشود چیدمان روی میز ناهار خوری به خوبی در روی میز جلوه دهد، در دکوراسیون داخلی و نمای محیط تاثیر بسیار زیادی دارد.

برای انتخاب رنگ  صندلی های میز ناهار خوری چوبی علاوه بر رنگ های خنثی مانند سفید و توسی ، رنگ های متفاوت مثل سبز صدری و رنگ های پاستیلی مثل آبی و صورتی روشن فضای خانه را از حالت بی روح خارج میکند.

جنس صندلی صندلی  ناهار خوری چوبی به سبک روستیک شامل پارچه ای، فلزی، چوبی و پلیمری میباشد و که انتخاب جنس صندلی بسته به میزان استفاده ای که از آن دارید باید راحت و در عین حال زیبا باشد.

برای چیدمان روی میز ناهار خوری چوبی میتوانید از ظروف چوبی و سفالی زیبا، گلدان و یا ظرف میوه و مجله ای راجب دکوراسیون و مد و یا موضوع مرد علاقه تان  قرار دهید.

برای خرید میز و صندلی ناهارخوری چوبی مدرن 8 نفره میتوانید از فروشگاه روستیک ایران در سعادت آباد دیدن کرده ، و علاوه بر مدل های موجود میتوانید میز ناهار خوری چوبی مورد نظر خود را سفارش داده و با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. 09123277999

 

 

Scroll to Top