خرید میز و صندلی ناهار خوری چوبی با پایه فلزی

خرید میز و صندلی ناهار خوری چوبی با پایه فلزی

میز های ناهار خوری چوبی با پایه فلزی در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته میشود. در روستیک ایران نمونه های زیادی میز ناهار خوری با پایه فلزی وجود دارد و شما میتوانید به صورت حضوری و آنلاین محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

میز و صندلی های چوبی ناهار خوری به سبک روستیک، به دلیل زیبایی خاص و جلوه ی طبیعتی که دارند در بین مردم بسیار محبوب بوده و همچنین  در خانه های لاکچری و مدرن که فضای خانه ها معمولا خنثی و بی روح است، امروزه این میز های ناهار خوری روستیک بسیار طرفدار داشته و صمیمیت و گرمای خاصی را در منازل ایجاد میکند.

رنگ کرمی این میز های ناهار خوری چوبی برای اتاق نشیمن و یا اتاق غذا خوری بسیار مناسب بوده و باعث میشود محیط خانه دلباز تر دیده شود .

از رنگ های تیره میز و صندلی چوبی به سبک روستیک در شرکت ها برای اتاق کفرانس و میتینگ روم استفاده میشود و رسمی تر بوده و معمولا با صندلی های چرخ دار ست میشود.

اما در نهایت هر دو رنگ تیره و روشن میز ناهار خوری چوبی زیبایی و جذابیت خاص خود را داشته و انتخاب آن ها برای هر فضایی کاملا سلیقه ای است.

رنگ های گردویی، عنابی، زرد کهربایی، کرمی از جمله رنگ های چوب طبیعی هستند و هر کدام جلوه ای خیره کننده در چیدان و دکوراسیون داخلی ایجاد می کنند.

صندلی میز ناهار خوری چوبی علاوه بر کاربردی که دارد و باید راحت باشد ،در زیبایی و چیدمان نیز موثر است پس باید رنگ پارچه آن با توجه به رنگ وسایلی همانند رنگ پرده ، رنگ پارچه مبلمان و رنگ فرش انتخاب شود .

هر چه فضایی که میز ناهار خوری چوبی در آن قرار میگیرد بزرگ تر باشد، زیبایی  و مدل میز ناهار خوری چوبی بهتر نمایان میشود.

تصاویر زیر نمونه هایی از میز ناهار خوری چوبی با پایه های فلزی می باشد.

پایه های میز ناهار خوری

 

به طور کلی، یکی از فاکتور های مهم در انتخاب میز ناهار خوری چوبی، پایه آن میباشد.

بنظر شما چرا پایه میز ناهار خوری حائز اهمیت است؟

پایه میز ناهار خوری باید مقاوم باشد و بتواند وزن زیادی را تحمل کند و همچنین دوام بالایی نیز داشته باشد. موارد دیگر اینکه پایه ا باید به راحتی قابل حمل و قابل نظافت باشد .

پایه های میز ناهار خوری چوبی شامل پایه های چوبی و پایه های فلزی بوده که در ادامه به آن میپردازیم.

پایه های فلزی

پایه های فلزی میز ناهار خوری چوبی روستیک ، همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید، در مدل ها و ابعاد و اندازه ها متنوعی ساخته میشود و کار با آن بسیار ساده است.

ترکیب این پایه های فلزی با میز چوبی روستیک ، بسیار لاکچری و زیبا خواهد شد .

رنگ این پایه این میزها کوره ای(الکترواستاتیک) بوده و به شکل های پایه ساده با ضخامت های مختلف، ضربدری، دایره و مدل های خاص دیگر تولید می شود. و تاثیر فوق العاده زیادی در زیباتر دیده شدن فضا میشود.

پایه های چوبی

پایه های یک سری از میز های ناهار خوری نیز از جنس چوب ساخته میشود.

پایه های چوبی نیز دوام و مقاومت خوبی داشته و ست شدن رنگ میز ناهارخوری با پایه اش، زیبایی خاصی به میز میدهد. در گذشته بیشتر پایه های چوبی برای میز ناهار خوری چوبی ترند بود ولی امروزه بیشتر پایه های فلزی روی مد بوده و روز به روز پایه های خاص و مدرن زیبا تری طراحی میشود.

برای خرید میز و صندلی ناهار خوری چوبی با پایه های فلزی می توانید  از مدل های موجود در فروشگاه روستیک ایران دیدن کنید. روستیک ایران همه ی سلایق را در نظر گرفته و امکان سفارشی سازی محصولات با بهترین کیفیت در روستیک ایران وجود دارد.

تلفن تماس:09123277999

Scroll to Top