خرید میز و صندلی ناهار خوری چوبی برای دکوراسیون آبی

خرید میز و صندلی ناهار خوری چوبی برای دکوراسیون آبی

خرید میز و صندلی ناهار خوری چوبی برای دکوراسیون آبی

میز و صندلی های ناهار خوری که با ترکیب پرطرفدار ترین متریال های چوب و رزین ساخته می شوند بهترین انتخاب برای چیدمان خانه ها با تم رنگ آبی هستند.

انواع چوب های طبیعی برای طراحی و اجرای این میز ها به کار می رود از چوب های گران قیمت گردوی سیاه، راش گرجستانی و بلوط گرفته تا چوب های با قیمت متعادل تر مانند توسکا و روسی.

شیارها، خطوط موازی و طرح های زیبای روی سطح چوب، آرامشی درونی به افرادی که نظاره گر این متریال لاکچری هستند می بخشد.

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید طراحی صفحه میز ناهار خوری با اسلب چوب گردو و پر کردن دو طرف چوب با رزین شفاف آبی رنگ، جزیره ای که در وسط اقیانوس ها یافت می شود را در ذهن تداعی می کند.

ساخت و پرداخت میز ناهار خوری مدرن با استفاده از رزین شفاف با انواع طیف های رنگ آبی و طراحی آن به شکل موج های سواحل اقیانوس، احساس برانگیز است.

زیبا ترین مدل های میز و صندلی ناهار خوری چوب و رزین برای دکوراسیون آبی و سفید را در عکس های زیر ببینید.

اگر تمایل دارید از رنگ آبی در دکوراسیون منزل تان استفاده کنید قسمتی از دیوار اتاق ناهار خوری را با رنگ آبی رنگ آمیزی کنید و از کف پوش چوبی برای خانه استفاده کنید.

زیرا ترکیب رنگ های تیره چوب و رنگ آبی هارمونی ملایمی می آفریند.

چیدن میز و صندلی ناهار خوری چوب و رزین در مقابل پنجره بسیار مناسب است و با کنار زدن پرده ها و تابش نور طبیعی، روشنایی فضای ناهار خوری چند برابر می شود.

برای خرید مدرن ترین مدل های میز و صندلی ناهار خوری چوب و رزین به آدرس 3 گالری روستیک ایران در تهران – سعادت آباد حضوری مراجعه نمایید.

Scroll to Top