خرید میز و صندلی ناهار خوری چوبی مدرن

خرید میز و صندلی ناهار خوری چوبی مدرن

در خرید میز و صندلی ناهار خوری چوبی مدرن ، طرح ها و ابعاد مختلفی موجود هستند و شما میتوانید در روستیک ایران بهترین مدل های میز ناهار خوری چوبی به سبک روستیک را مشاهده کنید.

برای انتخاب صحیح میز ناهار خوری مورد نظر خود به تصاویر توجه کرده و مطالب را مطالعه کنید.

وجود میز های ناهار خوری چوبی و همچنین سایر اکسسوری های چوبی در هر سبک از منازل، نشان دهنده محبوبیت متریال چوبی در بین انسان ها میباشد.

محصولات چوبی  بخاطر دوام و استحکامی که دارند و همچنین زیبایی خاص و خیره کننده ای که دارند، ازگذشته تا کنون در زندگی انسان ها وجود داشته و هیچگاه قدیمی نمیشود.

قرار گرفتن میز ناهار خوری چوبی مدرن به سبک روستیک در اتاق غذاخوری یا اتاق نشیمن ، در دکوراسیون داخلی خانه نیز تاثیر مهم و مثبتی خواهد داشت .

ست های میز ناهار خوری چوبی از 2 نفره، 3 نفره، 4نفره، 6 نفره، 8 نفره و تا 24 نفره و حتی بیشتر نیز ساخته میشود و بر حسب فضایی که در اختیار دارید و تعداد نفرات میتوانید میز ناهار خوری چوبی  مورد نظر خود را انتخاب کنید.

رنگ چوب میز ناهار خوری چوبی شامل :گردویی، عنابی، کرمی و سرخ میباشد و هر کدام زیبایی طبیعی و خاص خود دارند . اما بهتر است قبل از انتخاب رنگ میز ناهار خوری چوبی مورد نظر خود ، به رنگ اکسسوری های چوبی خانه خود دقت کرده و رنگ میز ناهارخوری چوبی خود را با توجه به آن ها انتخاب کنید. اکسسوری های چوبی شامل: مبلمان، میز جلو مبلی، قفسه ها و کتاب خانه چوبی، میز تی وی .

در خانه های مدرن همانطور که در تصاویر مشاهده کردید، پایه های میز ناهار خوری چوبی به سبک روستیک از جنس فلزی و در مدل های خاص و لاکچری ساخته شده و در نگاه اول توجه هر ببیننده ای را به خود جلب میکند.

احتمالا پس از دیدن تصاویر بالا ، متوجه تاثیر زیادی که لوستر در دکوراسیون داخلی و چیدمان فضا دارد، شده اید.

لوستر در بالای میز ناهار خوری علاوه بر اینکه جلوه ای خیره کنننده به اتاق ناهار خوری میدهد، هنگام صرف غذا ،نور  آن حس آرامش را در محیط ایجاد کرده و باعث میشود از بودن در آن فضا لذت ببرید.

طرح و نقش های خیره کننده روی سطح چوب هنگامی که نور به آن میخورد، به جذابیت میز ناهار خوری و چیدمان روی آن می افزاید.

برای چیدمان روی میز ناهار خوری چوبی میتوانید از ظروف تزئینی، گلدان سفید رنگ با گل های رنگارنگ، چند از  عدد کتاب های مورد علاقه تان و دکوری های چوبی زیبا که با رنگ چوب همخوانی داشته باشد ، قرار دهید و تاثیر آن ها را در زیبایی خانه احساس کنید.

صندلی میز ناهار خوری چوبی از جنس های فلزی، چوبی، پلیمری و پارچه ای میباشد. نکته ای که بهتر است به آن توجه کنید راحتی صندلی میز ناهار خوری چوبی میباشد .راحتی شما به هنگام صرف غذا با خانواده و یا میهمانانتان اهمیت دارد.

در روستیک ایران امکان سفارشی سازی با جنس دلخواه شما وجود دارد.

رنگ پارچه ی صندلی را میتوانید بر اساس رنگ پارچه ی مبلمان نیز انتخاب کرده و ترکیب بندی قوی را ایجاد کنید.

0بدانید هر چه وسایل خانه رنگ روشن باشند، خانه دلباز تر و بزرگ تر دیده میشود . پس برای خانه از وسایل با رنگ روشن مثل کرمی استفاده کنید.

با قرار دادن آیینه ای دایره ای شکل رو به روی تراس و یا پنجره، فضای خانه روشن تر و دلباز تر به نظر خواهد رسید.

در فضای خانه گیاه آپارتمانی قرار دهید. گیاه آپارتمانی در چیدمان بسیاری از خانه های مدرن و امروزی دیده میشود و حس حال بودن در طبیعت را در خانه ایجاد میکند.

برای خرید میز و صندلی ناهار خوری چوبی مدرن به فروشگاه های روستیک ایران در تهران مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 091233277999 تماس حاصل نمایید.

همچنین در روستیک ایران امکان سفارشی سازی محصولات چوبی در رنگ ها، ابعاد و اندازه های مختلف امکان پذیر میباشد.

Scroll to Top