خرید میز و صندلی ناهار خوری چوبی 8 نفره

خرید میز و صندلی ناهار خوری چوبی 8 نفره

مدل ها و طرح های متنوعی برای خرید میز و صندلی ناهار خوری چوبی 8 نفره وجود دارد و این تنوع در ابعاد ، رنگ و مدل، همه ی سلیقه ها را در برمیگیرد.

به چند نمونه از میز های ناهار خوری چوبی 8 نفره به سبک روستیک توجه نمایید.

چوب میز  ناهار خوری چوبی از  جنس چوب گردو،راش، افرا و بلوط میباشد. هر کدام از این چوب ها رنگ و ویژگی خاص خود را داشته و بسیار مقاوم میباشند.

مثلا چوب راش که سطح همگن و یکنواختی دارد ،بافت منسجمی داردو جزو چوب های نیمه سنگین به شمار می آید.

از محبوبترین چوب ها میتوان به چوب گردو اشاره کرد که نقوش زیبا و جذاب روی سطح آن به همراه گره های خیره کننده ، رنگ خاص چوب گردوی سیاه از عوامل محبوبیت این چوب بوده و از آن برای ساخت میز ناهار خوری نیز استفاده میشود .

میز ناهار خوری چوبی در اندازه ها و اشکال مختلفی ساخته میشود که شامل بیضی،دایره،مربع و مستطیل میباشد .

میز ناهار خوری مستطیل شکل کاربرد بیشتری در اتاق نشیمن یا ناهار خوری دارد زیرا ابعاد بزرگ میز ناهار خوری مستطیل شکل برای چیدن غذاها و ظروف روی میز فضای بهتری را داراست ولی میز ناهار خوری دایره ای فضای محدود تری دارد.

میز ناهار خوری دایره شکل با بودن در مرکز آشپزخانه زیباتر جلوه میکند و میز ناهار خوریمستطیل شکل در جاهای مختلف به زیبایی قرار میگیرد.

همچنین میز ناهار خوری مستطیل شکل برای تعداد نفرات بیشتر، کاربرد بهتری دارد.

با این حال هر دو زیبایی و نمای خاص خود را دارند.

نکته ای در مورد دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن این است که هیچ قانونی در مورد چیدمان و تزئینات اتاق نشیمن وجود ندارد و چیدمان هر خانه کاملا سلیقه ای است منتها اگر عناصر موجود در خانه در یک طیف و مدل باشند، هماهنگی که ایجاد میشود جذابیت فضا را بیشتر میکند.

رنگ میز ناهار خوری چوبی هر چه با سایر وسایل چوبی همخوانی بیشتری داشته باشد، چیدمان و دکوراسیون حرفه ای تری در خانه ایجاد میشود. این وسایل چوبی میتواند شامل: مبلمان، میز جلو مبلی چوبی و میز تی وی چوبی باشد.

از رنگ دیوار ها و کفپوش هم میتوانید برای انتخاب رنگ صندلی ایده بگیرید. اگر در خانه ی شما رنگ های خنثی مثل سفید و یا توسی غالب است، با قرار دادن میز ناهار خوری چوبی به سبک روستیک میتوانید فضا را از حالت بی روح خارج کرده و گرما و صمیمت خانه را افزایش دهید.

برای زیباتر جلوه دادن میز ناهار خوری چوبی میتوانید لوستر های مدرن و زیبایی که به تازگی خیلی ترند شده در بالای میز ناهار خوری چوبی نصب کنید.

در روستیک ایران مدل های متنوعی از میز های ناهار خوری چوبی به سبک روستیک موجود است و شما میتوانید علاوه بر مدل های موجود ، مدل مورد نظر خود را سفارش داده و با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

تلفن تماس 09123277999

 

Scroll to Top