دکوراسیون کافی شاپ روستیک

دکوراسیون کافی شاپ روستیک

دکوراسیون کافی شاپ روستیک از لحاظ عمومی بودن فضا همواره مورد اهمیت است. در طراحی کافی شاپ روستیک مواردی که مهم تلقی می شوند: نوع ساخت، رنگ، طراحی و دکوراسیون و مهم ترین مورد به کارگیری چوب های طبیعی و مرغوب می باشد. که حس طبیعی چوب را به مشتریان شما القا می کند. نورافشانی هایی که به سبک روستیک در کافی شاپ ها صورت می گیرد باعث ایجاد محیطی متفاوت و آرامش بخش تر می شود.

کافی شاپی که در خیابان های پرتردد ساخته می شوند میزبان میهمانان بیشتری اند. درحالی که کافی شاپی که در خیابان های دور از دسترس بنا شده اند همیشه خلوت هستند.

عناصر تزيینی به عنوان نجات دهنده فضا از بی روحی نقش بسزایی دارند. استفاده از گل و گلدان هایی زیبا در دکوراسیون کافی شاپ روستیک باعث ایجاد فضایی دنج، پرطراوت و رمانتیک برای قرارهای عاشقانه می شود.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که هنگام سرو قهوه از تماشای محیط بیرون لذت ببرند و برای اینکار می توانند از صندلی هایی چوبی که به سبک روستیک در کنار پنجره ها چیده شده اند استفاده کنند.

فروشگاه روستیک ایران با بکارگیری المان های خاص خود و بهره گیری از چوب های طبیعی و مرغوب مانند گردو، بلوط ، افرا، توسکا و راش در تلاش است تا لاکچری ترین دیزاین کافی شاپ روستیک را به شما ارایه دهد.

برای بررسی بیشتر و  گرفتن مشاوره و نیز دیدن نمونه های متنوع تر به دو فروشگاه ما در سعادت آباد حضوری مراجعه فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

 

Scroll to Top