ویلای چوبی با طرح زیبا

دیزاین ویلا با چوب به سبک روستیک

دیزاین ویلا با چوب به سبک روستیک

این روزها با توجه به ماشینی شدن زندگی ها و دور شدن از طبیعت بیشتر مردم تمایل به ایجاد فضایی سرشار از آرامش با استفاده از عناصر طبیعی دارند. علاقه ذاتی بیشتر مردم به طبیعت و عناصر طبیعی آن ها را راغب به استفاده از چوب و گیاهان در منزل و ویلاهایشان می کند. دیزاین ویلا با چوب به سبک روستیک از جمله روش های ایجاد فضای طبیعی و سرشار از آرامش برای روزهای استراحت شماست.

ویلاهای به سبک روستیک جزء دسته بندی زیباترین و گرم ترین فضاهای داخلی محسوب می شوند که بیننده با دیدن چوب های استفاده شده در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ویلا محسور این زیبایی روستا گونه و در عین حال مدرن می شود. در ادامه چند نمونه از طراحی ویلا به سبک روستیک را مشاهده می کنیم.

در دیزاین ویلا با چوب به سبک روستیک از دکور طبیعی و بدون تکلفی، با استفاده از مواد چوبی و خام استفاده می شود و فضای صمیمی و بکری ایجاد می کند که بیننده با دیدن آن حس گرما و صمیمیت می کند و از دکوراسیون طبیعی و شکیل آن لذت می برد.

استفاده از دیوار ها و کفپوش های چوبی هنر خلاقانه ای برای دور شدن از دیوارهای بی روح گچی است که نقش بسیار استثنایی در ایجاد فضای دلنشین و آرامش بخش برای افراد دارد. در عکس های زیر چند نمونه از کفپوش چوبی نمایش داده شده است.

موضوع قابل توجه دیگر، ساخت نمای بیرونی ویلا به سبک روستیک است. با استفاده از چوب در فضای بیرونی ویلا ارتباط و هارمونی فضاهای داخلی و خارجی افزایش می یابد و دیدن بافت طبیعی باعث افزایش انتقال حس طبیعی و آرامش به افراد می شود. دیزاین ویلا با چوب به سبک روستیک در داخل و خارج از ویلا یادآور دکوراسیون زیبای روستایی و فضایی بدون سر و صدا است.

زیبایی رنگ های مواد طبیعی به کار رفته در ویلا مانند چوب، سنگ و خاک حس آرامش را به افراد ساکن ویلا منتقل می کند و جذابیت استراحت در چنین مکانی را چند برابر افزایش می دهد و یادآور بکر بودن فضا خواهد بود. در تصاویر زیر چند نمونه نمای بیرونی ویلا با استفاده از چوب قرار داده شده است.

Scroll to Top