راهنمای خرید میز و صندلی غذا خوری چوبی

راهنمای خرید میز و صندلی غذا خوری چوبی

راهنمای خرید میز و صندلی غذا خوری چوبی

میز و صندلی غذا خوری از مهم ترین و اصلی ترین عناصر در دکوراسیون اتاق غذا خوری هر خانه ی ویلایی یا آپارتمانی محسوب می شود.

در واقع میز غذا خوری، وسیله ای است که اعضای خانواده و دوستان و اقوام ساعاتی از روز دور تا دور آن می نشینند و پذیرایی می شوند.

بنابراین میز غذا خوری چوبی می تواند به خلق لحظاتی شاد، نوستالژیک و به یاد ماندنی کمک کند.

بنابراین انتخاب و خرید یک میز غذا خوری مناسب بسیار مهم است.

به نکات زیر در خصوص خرید میز و صندلی غذا خوری چوبی توجه کنید.

اگر چه برای انتخاب و خرید میز و صندلی غذا خوری چوبی، ظاهر آن و مورد پسند بودن طرح و رنگ بسیار مهم است، اما بهتر است در زمان انتخاب و خرید میز و صندلی غذا خوری چوبی، اطلاعاتی در زمینه انواع جنس چوب و خواص آن کسب کنید تا بتوانید خریدی منطقی و خوب داشته باشید.

در دو گالری و نمایشگاه روستیک ایران برای ساخت و پرداخت میز و صندلی غذا خوری چوبی از چوب های مرغوبی چون گردو، راش، افرا، بلوط، توسکا، روسی، چوب زرشک و عناب استفاده می شود.

چوب ها در رنگ های جذاب و گرمی همچون رنگ گردویی که همیشه پرطرفدار است، رنگ کرمی، عنابی، قهوه ای روشن و تیره، زرد، سرخ، طوسی موجود است.

و به راحتی با رنگ های سردی چون آبی کاربنی، آبی کلاسیک (نفتی)، سبز فسفری، خاکستری و سفید هماهنگ می شود و هارمونی چشم نوازی در فضا ایجاد می کند.

برای خرید هدفمندانه میز و صندلی غذا خوری چوبی برای استفاده در دکوراسیون فضاهای مختلف، باید ابتدا به بزرگی یا کوچکی آن فضا و اینکه قرار است از آن میز و صندلی غذا خوری چوبی در چه قسمتی از فضای خانه استفاده شود و همچنین میزان راحتی و ایجاد هارمونی و هماهنگی لازم برای آن فضا فکر کنید.

رنگ های موجود در کل فضای دکوراسیون داخلی خانه در حقیقت پل ارتباطی هستند که میان میز و صندلی غذا خوری چوبی با طرح و رنگ های مختلف ایجاد ارتباط و هماهنگی می کنند.

تصاویر زیر را ببینید.

جهت خریداری میز و صندلی غذا خوری چوبی به آدرس دو گالری و شو روم صنایع چوبی ما واقع در سعادت آباد تهران حضوری مراجعه نمایید.

گالری روستیک ایران با توانایی طراحی ، اجرا و ساخت انواع میز و صندلی غذا خوری چوبی در طرح و اندازه و رنگ دلخواه، آماده پیاده سازی طرح سفارشی و مورد نظر شما می باشد.

دو فروشگاه روستیک ایران در سعادت آباد، تهران واقع است. و دسترسی سریع و راحتی به بزرگراه ها و اتوبان های شمال شهر تهران دارد.

و شما عزیزان از مناطق زعفرانیه، الهیه، قیطریه، ونک، کامرانیه به سعادت آباد دسترسی آسان و سریعی دارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

 

 

Scroll to Top