ساخت میز ناهار خوری چوبی

ساخت میز ناهار خوری چوبی

ساخت میز ناهار خوری چوبی

جذاب ترین مدل های مدرن و به روز دنیا از انواع میز های ناهار خوری چوبی برای دکوراسیون اتاق ناهار خوری، به صورت ترکیب و تلفیق چوب و فلز و رزین را در دو شعبه ی فروشگاه های روستیک ایران در آدرس تهران- سعادت آباد بیابید.

این مدل های لاکچری از میز ناهار خوری چوبی به صورت سفارشی برای خانه های شما ساخته می شوند.

گالری و شوروم روستیک ایران با تمرکز بر طراحی سبک های روستیک و مدرن و خاص ترین ایده ها برای میز ناهار خوری چوبی در بالاترین کیفیت و کامل ترین رنگ بندی، آماده ی تولید و ساخت بهترین محصولات چوبی برای شما می باشد.

برای خرید حضوری و دیدن مدل های بیشتر به آدرس فروشگاه های ما در سعادت آباد مراجعه کنید.

امکان سفارشی سازی میز ناهار خوری چوبی در اندازه، سایز و رنگ دلخواه وجود دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

سوالات متداول

مدل های شگفت انگیز از میز های ناهار خوری چوبی در چه ابعاد و اشکالی ساخته می شوند؟

جواب: میز های ناهار خوری در اندازه و شکل های مختلف مستطیلی، مربعی، گرد و بیضی مطابق با نیاز و سفارش شما طراحی و اجرا می شوند.

همچنین در سبک های مینیمالیستی، مدرن و روستیک قابل ساخت و ارائه هستند.

در سبک مینیمال معمولا از رنگ های روشن و مخصوصا سفید استفاده می شود همچنین در این سبک دیوار های اتاق ساده و بدون هیچ الگو و پترنی طراحی می شوند.

پرکاربرد ترین متریال برای ساخت میز ناهار خوری چوبی چیست؟

جواب: مسلما چوب طبیعی اصلی ترین متریال در ساخت محصولات روستیک می باشد.

چوب با زیبایی منحصر به فرد خود دکوراسیون خانه ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و شرکت های تجاری را در همه ی سبک های مدرن، کلاسیک، روستیک، مینیمال، باهاوس، سنتی را متحول می کند.

چوب های درجه یک و مرغوبی که در ساخت میز ناهار خوری شیک مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از: چوب گردو درختی، چوب راش گرجستانی، چوب بلوط، افرا، توسکا و روسی.

میز ناهار خوری چوبی در چه رنگ بندی هایی موجود و قابل ارائه هستند؟

جواب: در رنگ های طبیعی خود چوب مانند رنگ های کرمی، گردویی، ارغوانی، سرخ، عسلی، شکلاتی، قهوه ای روشن و تیره، توسی، سفید شیری، زرد کهربایی، مشکی، کاکائویی، جگری، زرشکی و عنابی و سفید موجود می باشند.

 

Scroll to Top