ست میز ناهارخوری با چوب طبیعی به سبک روستیک

ست میز ناهارخوری با چوب طبیعی به سبک روستیک

یکی از مهم ترین وسایل در دکوراسیون داخلی منزل میز ناهارخوری است. زیرا تمام افراد خانواده را هنگام صرف غذا دور هم جمع می کند. اگر ترجیح می دهید بر روی یک میز طبیعی زیبا غذای خود را میل نمایید بهترین سبک برای شما سبک روستیک است.

سبک روستیک با ایجاد گرمی و صمیمیت فضا به علت کاربرد چوب های طبیعی در ساخت آن به شما امکان داشتن زیباترین لحظات را در کنار عزیزانتان می دهد. آیا شما ار آن دسته افرادی هستید که از غذا خوردن در طبیعت و در بین درختان زیبا و رودخانه های با شکوه لذت می برید؟ آیا حس بودن در طبیعت اشتهای شما را باز می کند؟

پس بهترین انتخاب برای شما سبک روستیک است. با تهیه ست میز ناهارخوری با چوب طبیعی به سبک روستیک از وعده های غذایی خود لذت ببرید.

میزهای ناهار خوری روستیک در اندازه های مختلف 4، 6، 8، 12، نفره و به صورت تمام چوب و یا ترکیب چوب و رزین ساخته می شوند. استفاده از رزین در ساخت میز این امکان را می دهد که رنگ های مختلف را با آن ترکیب کرد و میزی با رنگ مناسب با اتاق انتخاب نمود.

در ادامه تصاویری از ست میز ناهارخوری با چوب طبیعی به سبک روستیک و ترکیبت چوب و رزین به کار رفته در  ساخت میز را مشاهده می کند.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید 3 تصویر ابتدایی میز ناهارخوری با چوب طبیعی و تصاویر بعدی میزهای ناهارخوری ترکیبی از چوب و رزین را نمایش میدهد که برای هارمونی با دکور سایر وسایل منزلتان می توانید هارمونیک ترین رنگ را انتخاب نمایید.

با ما تماس بگیرید.

Scroll to Top