ست میز ناهار خوری چوب طبیعی

ست میز ناهار خوری چوب طبیعی

یکی از تاثیرگذارترین عناصر در دکوراسیون داخلی منازل، میز ناهارخوری است. میز ناهارخوری نمام چوب که از برش راف و طبیعی درختان ساخته می شود چشم نوازی میزهای ناهارخوری را چند برابر می کند استفاده از طبیعت در بخش وسیعی از منزل به سهولت با انتخاب یک میز ناهارخوری امکان پذیر است.

میز ناهارخوری چوب طبیعی با داشتن سطح وسیعی از خطوط مواج طبیعی یاد آوار کوه ها، تپه ها و دشت هایی است که ظاهراً و به مرور به قلب درخت و چوب منعکس شده است.

شاید این نکته را شما هم شنیده باشید که درختان مانند عکاسانی در طبیعت، عکس منظره اطراف خود را در داخل تنه خود منعکس می کنند.

چه این مطلب واقعی باشد و چه رویایی، حقیقت این است که خطوط سطح طبیعی میز ناهارخوری ضرباهنگ ملایمی از طبیعت را در ذهن ما تداعی می کند.

سبک روستیک تعریف مدرنی از دکوراسیون داخلی را همراه با عناصر طبیعی و خصوصاً چوب به ارمغان آورده است.

استفاده از چوب درختان راش، بلوط، گردو، افرا، توسکا برای این منظور و برای ساختن دکوراسیون داخلی به سبک روستیک بیشترین استفاده را دارند.

همانطور که در عکس های زیر می بینید چوب به عنوان عنصری گرماده فضاهای سرد، سفید و یا خنثی را انرژی می بخشد.

علاوه بر این میز بزرگ و متفاوتی از چوب یکپارچه درختان فضایی صمیمی را برای همراهی با خانواده و دوستان رقم می زند.

ناگفته پیداست که میز غذاخوری با چوب طبیعی در فضای چیدمان داخلی منزل و ویلا عنصری مجلل به حساب می آید.

شاید با خود فکر کنید هزینه ای که برای دکوراسیون داخلی سبک روستیک می پردازید کمی گران است.

در حقیقت با توجه به مزایای بیشمار استفاده از طبیعت و با یک محاسبه ساده و مقایسه با محصولات مصنوعی مانند ام دی اف به این نتیجه خواهید رسید که با کمی هزینه بیش از ام دی اف شما میز ناهارخوری باکیفیت مادام العمر را خواهید داشت. در حالی که فرآورده های مصنوعی پی وی سی شد، ملامینه شده و ساخته شده با ام دی اف به مرور زمان زیبایی، حلا و استحکام خود را از دست می دهند.

اما محصولات روستیک هر چقدر قدمتشان افزوده می گردد، به عنوان یک شیء عتیقه و یادگاری بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

نا گفته پیداست که انس و الفتی با قسمتی از طبیعت برای شما بوجود می آید. اگر تاکنون میزها و محصولاتی از این جنس داشته اید، به راحتی لذت استفاده از آن ها را با توجه به مطالب گفته شده درک می کنید.

برای خود من غذا خوردن و منتظر سرو غذا شدن روی میز ناهارخوری با چوب طبیعی علاوه بر حسی نوستالژی جذابیت خاصی به همراه دارد. اسم این زمان کوتاه را لذت شیرین گذاشتم.

Scroll to Top