ست میز و صندلی روستیک

ست میز و صندلی روستیک

امروزه یکی از داغ ترین سبک ها در دکوراسیون داخلی منازل سبک روستیک است. حتی افرادی که در مناطق شهری و در آپارتمان ها زندگی می کنند با این سبک خانه خود را تزئین می کنند. به این دلیل که سبک روستیک احساس گرمی و طبیعت را در هر خانه ای به وجود می آورد.

اگر می خواهید با دکوراسیون روستیک کار خود را شروع کنید، یکی از ساده ترین راه ها تهیه ست میز و صندلی روستیک روستیک است. چرا؟

زیرا برخی از بهترین خاطرات یک خانواده می تواند ناشی از گفتگوها و فعالیت هایی باشد که در اطراف میز ناهارخوری اتفاق می افتد. بهترین خاطرات ما قطعاً دفعاتی است که برای خوردن غذا اطراف میز آشپزخانه خود صرف کرده ایم.

وقتی برای اولین بار ست میز و صندلی روستیک رنگ روشن را در آشپزخانه یا پذیرایی خود می بینید بلافاصله احساس می کنید در اتاقی با پنجره های زیاد و نسیم های تازه قرار دارید. آیا این حس شگفت انگیز نیست؟

میزهای روستیک در سایز ها و طرح های مختلف از جمله 4، 6، 8، 12 نفره با ابعاد مختلف ساخته می شوند و شما می توانید با توجه به فضای خانه میز مورد نظر خود را سفارش دهید. در ادامه تصاویر این میزها را ببینید.

برای ست کردن و هارمونی میز و صندلی با منزلتان می توانید انواع میز روستیک که در ساخت آن ها از ترکیب چوب و رزین با رنگ های مختلف استفاده شده است را سفارش دهید که ظاهر زیبا و بی نظیری به اتاق می بخشد. تصاویر ست میز و صندلی روستیک چوب و رزین را در ادامه مشاهده فرمایید.

با ما تماس بگیرید.

Scroll to Top