ست میز و صندلی ناهارخوری چوبی برای آشپزخانه

ست میز و صندلی ناهارخوری چوبی برای آشپزخانه

میز، بدون شک مهمترین عنصر یک ناهار خوری است که عملکردهای ضروری و یک مرکز شیک برای فضای ناهارخوری شما محسوب می شود. انتخاب ست میز و صندلی ناهار خوری مناسب می تواند اتاق ناهارخوری شما را زیبا و شیک نشان دهد.

شما انتخاب های زیادی برای میز  آشپزخانه دارید، اما مهمتر از همه، شما باید سبک، شکل میز، جنس میز و اندازه آن را در نظر بگیرید. از طرح های مستطیلی سنتی و میزهای گرد مدرن گرفته تا گزینه های کوچک و روستیک، برای همه سلیقه ها و همه سبک ها میزی وجود دارد.

در اینجا، شما را با بهترین میزهای ناهار خوری چوبی آشنا خواهیم کرد.

خانه ها در همه اشکال، سبک ها و ترجیحات دکوراسیون وجود دارند. بنابراین میزی که انتخاب می کنید باید متناسب با ظاهر خانه باشد شما می توانید محیطی دنج برای لذت بردن از غذا و میزبانی مهمانی های شام ایجاد کنید. میزهای ناهار خوری چودبی به شما در ایجاد گرمی فضا و خاص بودن محیط غذا خوری کمک زیادی خواهند کرد زیرا چوب یک عنصر خاص از طبیعت است.

از چوب سنتی گرفته تا فلز مدرن، نوع مصالحی که انتخاب می کنید باید بر اساس ترجیحات طراحی شما ، ظاهر اتاق و بودجه شما باشد.

میزهای چوبی پایه اصلی اتاق های غذاخوری در سراسر کشور بوده اند. یک میز چوبی روستیک برای افرادی که با هم می نشینند و از یک وعده غذایی لذت می برند، حس گرم و دلپذیری را به همراه دارد. از چوب دزخت های مختلفی مانند گرد، راش و بلوط برای ساخت میزهای غذا خوری چوبی استفاده می شود.

چوب بازیافتی در سالهای اخیر به دلیل انتخاب داشتن محیط زیست سالم که نیازی به قطع درختان اضافی ندارد، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چوب بازیابی شده می تواند از مکان های مختلفی مانند انبارها، کارخانه ها، مشاغل مختلف تهیه شود. این چوب اغلب دارای نواقصی مانند گره ها و برش های اره است که ظاهری عتیقه یا قدیمی را به ارمغان می آورد. مردم وقتی به دنبال یک سبک دکوراسیون روستیک هستند، عاشق این نوع چوب هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از فروشگاه با ما تماس بگیرید.

Scroll to Top