طبقه های چوب و فلز دکوری مدرن

طبقه های چوب و فلز دکوری مدرن

جهت خرید طبقه های چوب و فلز دکوری مدرن با بهترین متریال ، از 3 گالری روستیک ایران دیدن کنید و محصول مورد نظر خود را با ابعاد و اندازه ی دلخواه سفارش دهید.

قفسه های چوب و فلز که در ابعاد و ارتفاع متنوع و در مدل های مختلفی ساخته میشوند ، امروزه برای مصارف مختلفی کاربرد دارند.

مطلب امروز در مورد قفسه ها یا طبقه های چوب و فلزی است که در برای قرار دادن دکوریجات و ظروف تزئینی کاربرد دارد و در اتاق نشیمن استفاده میشود.

در کل قفسه ها کاربرد های مختلفی دارند و برای مصارف مختلفی در منازل استفاده میشوند.

قفسه های چوب و فلز مخصوص آشپرخانه که برای قرار دادن ظروف و نظم دادن به آشپزخانه کاربرد دارند و در سایز ها و اندازه های مختلف استفاده میشوند.

قفسه های مخصوص حمام که برای قرار دادن وسایل حمام از آن استفاده میشود.

قفسه های میز تی وی که برای زیباسازی فضای اطراف تی وی از آن استفاده میشود.

قفسه های چوب و فلز  که از دوام و مقاومت بسیار زیادی برخوردارند، در خانه های لاکچری و مدرن برای قرار دادن دکوری های زیبا و استفاده صحیح از فضای خالی مورد استفاده قرار میگیرند.

رنگ چوب این طبقه های چوب و فلز شامل رنگ روشن مثل کرمی و رنگ قهوه ای تیره میباشد . و چون این قفسه های چوبی در اتاق نشیمن قرار میگیرند ، باید رنگ آن با سایر وسایل چوبی موجود در خانه ست باشد تا ترکیب بندی قوی بین وسایل خانه ایجاد شود.

مبلمان، میز ناهار خوری چوبی، جلو مبلی چوبی و کفپوش ها عناصری هستند بهتر است رنگ آن ها نزدیک به هم باشد تا جلوه ای خیره کننده ایجاد شود.

ارتفاع کل قفسه ها باید با توجه به ارتفاع سقف تعیین شود و ارتفاع هر طبقه ی آن با توجه به وسایلی که میخواهید به عنوان دکوری در آن قرار دهید.

گیاه سبز با گلدان های رنگی زیبا، کتاب های مورد علاقه تان، ظروف سنتی و قدیمی از جنس چوب و یا سفال، قاب عکس های خانوادگی و زیبا از جمله وسایلی هست که میتوانید در طبقه های چوب و فلز قرار دهید و از دیدن آن ها در اتاق نشیمن لذت ببرید.

هر چه چیدمان داخل قفسه زیباتر باشد، ذوق و سلیقه ی شما را برای  چیدمانی زیبا و دکوراسیون خانه نشان میدهد.

برای خرید طبقه های چوب و فلز دکوری مدرن از نمونه های موجود در فروشگاه های روستیک ایران در تهران_سعادت آباد مراجعه کرده و قفسه های چوب و فلز مورد نظر خود را سفارش داده و با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09123277999 تماس حاصل نمایید.

 

Scroll to Top