طراحی سفره خانه سنتی

طراحی سفره خانه سنتی

طراحی سفره خانه

جهت طراحی و اجرای سفره خانه در انواع سبک های سنتی و مدرن به گالری و نمایشگاه روستیک ایران در سعادت آباد، تهران حضوری مراجعه نمایید.

بازدید رایگان از سفره خانه های شما انجام می شود. و خاص ترین و متفاوت ترین طرح ها با توجه به فضای سفره خانه ارائه می شود.

گالری روستیک ایران با داشتن طراحان ماهر و با تجربه این امکان را به شما می دهد که فضایی گرم، چشم نواز و دلنشین را برای سفره خانه های خود خلق کنید.

جهت تماس مستقیم با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

زیباترین طراح ها از دکوراسیون سفره خانه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تصاویری که شما را مجذوب خود می کند.

نظاره گر رنگ های گرم چوب طبیعی در تصاویر بالا هستید. اشکال هندسی منتظم و متقارن به زیبایی تمام در سقف و دیوارها ی سفره خانه طراحی شده اند.

نقشه های گل و بوته های زیبا را با بهره گیری از ابزارآلاتی پیشرفته روی چوب حک می کنند.

برش های هلال دار و ملایم چوب، فضای سفره خانه را صمیمی و آرامش بخش تر جلوه می دهد.

کف پوشی چوبی با سقف و دیوارها و میز و صندلی و سایر دکوراسیون فضای سفره خانه هماهنگ می شود. و ستون هایی با طرح های خاص و ترکیب رنگ های سفید و مشکی حالت نوستالژیک دارد و آدم را یاد بناهای عربی می اندازد.

و حس معنویت را به فضا القا می دهد.

لوسترهای مجلل و سلطنتی که از سقف آویزان می شوند به درخشش چوب های منبت کاری شده در سقف می افزایند. این لوسترها در گالری ما در انواع طرح های سفارشی موجود هستند و قابل ارائه می باشند.

همینطور کاربرد شیشه های رنگارنگ سبز، آبی، نارنجی، زرد که به شکل عجیبی با رنگ چوب عجین شده است و با بازتاب نور به روشنایی فضا می افزایند.

در پنجره و در های سفره خانه ی سنتی با طرح های سنتی، از چوب و شیشه های رنگی استفاده می شود.

معمولا از میز و صندلی های چوبی به سبک سنتی برای چیدمان فضای سفره خانه های سنتی استفاده می شود. البته شما می توانید با توجه به سلیقه ی خودتان از میز و صندلی های به سبک روستیک یا مدرن هم استفاده کنید.

در استفاده از تخت در سفره خانه این نکته را در نظر بگیرید که از تخت های یک تیکه استفاده کنید نزدیک کردن دو تخت با هم استاندارد نیست. چون از استحکام کافی برخوردار نیست و ممکن است به مشتریان آسیب برساند.

تخت را از جاهای معتبر تهیه کنید که شاسی کشی تخت و پایه های تخت مستحکم ساخته شده باشند.

نکات ایمنی را به طور کامل رعایت کنید. و این بستگی به این دارد که شما تخت و سایر لوازم دکوراسیون چوبی را از کجا خریداری کرده اید.

محصولات ما علاوه بر اینکه استاندارد سازی شده اند همرا با ضمانت نامه می باشند. ضمانت نامه حکم بیمه را دارد و شما می توانید با خیال راحت از محصولات استفاده کنید.

گالری روستیک ایران برای تمام محصولات خود خدمات پس از فروش دارد و امکان ارائه ی ست همه ی محصولات وجود دارد.

می توانید به گالری و نمایشگاه دائمی روستیک ایران واقع در سعادت آباد، تهران حضوری مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

 

Scroll to Top