قاب آینه کنسول چوبی

قاب آینه کنسول چوبی

یکی از اجزای اصلی در عین حال ضروری برای زیبا سازی منازل، آینه ها هستند. استفاده از آینه در هر جای منزل و تزیین آن به زیبایی آن فضا می افزاید. آینه های با قاب چوبی در کنار یک کنسول چوبی روستیک فضای خانه را جذاب تر خواهند کرد.

بازتاب نور اتاق در آینه نمای شگفت انگیزی در فضا ایجاد خواهد کرد. استفاده از فریم های چوبی در آینه علاوه بر کیفیت و دوامی که دارند ظاهری بسیار جذاب به آینه های منزلتان می بخشند. زیرا استفاده از چوب که عنصری از طبیعت است، تاثیر فوق العاده ای در ایجاد حس آرامش در منزل خواهد داشت.

قاب آینه چوبی ساخته شده از چوب راش، گردو و بلوط علاوه بر زیبایی خیره کننده ای که در فضا ایجاد می کند، از کیفیت و دوام خوبی برخوردار است و خیالمان را از داشتن محصولی زیبا و با کفیت راحت می کند.

تصور کنید به محض ورود به خانه چشم تان به قاب چوبی برش خورده آینه می افتد، از زیبایی آن بر روی یک کنسول چوبی شیک لذت می برید بلافاصله با دیدن چوب حس آرامش و دلگرمی به شما منتقل خواهد شد و یا هنگامی که به اتاق خواب می روید و با دیدن آینه ای با فریم چوبی دلربا بر روی میز آرایشان حض می کنید. شگفت انگیز نیست؟ تصاویر زیبای قاب آینه های چوبی را در ادامه ببینید.

با ما تماس بگیرید.

Scroll to Top