محصولات چوبی روستیک

محصولات چوبی روستیک

محصولات چوبی روستیک، مدل های جدیدی از محصولا ت چوبی روستیک را می توانید در دو فروشگاه روستیک ایران بیابید. این مدل ها شامل آینه کنسول های چوبی، بوفه و دراور ، ویترین چوبی، میز بار و صندلی ترکیب چوب و فلز می باشد.

همچنین میزهای ناهارخوری در مدل های گرد، مربع و مستطیل که با صندلی های مدرن جدید چیدمان شده اند در فروشگاه های ما وجود دارد.

ست محصولات روستیک شامل میز تی وی، جلو مبلی، تخت خواب چوبی، قفسه ی چوب و فلز، کتابخانه ی چوبی، میزبار، میز ناهارخوری، نیمکت چوبی و…می باشد.

چوب های انتخاب شده در دکوراسیون روستیک

برای محصولات روستیک، ما در درجه ی اول از چوب گردو استفاده می کنیم. همچنین از چوب های بلوط، راش، افرا، توسکا و پاین هم استفاده  می شود.

رنگ محصولات چوبی روستیک

در حال حاضر رنگ گردویی بیشترین انتخاب مشتریان ماست. پس از آن رنگ های روشن تر مانند فندوقی و رنگ طبیعی چوب راش ایرانی که قرمز مایل به کهربایی بیشترین انتخاب مشتریان است.

ترکیب رنگ های کرم شکلاتی هم مورد علاقه ی مشتریان است خصوصا در  مدل های میز جلو مبلی،

با این همه در انتخاب رنگ، سلیقه ی شما و چیدمان منزل شما است که تعیین کننده ی رنگ محصولات روستیک است.

شایان ذکر است بنابر سفارش محصولات روستیک را در رنگ ها ی انتخابی مشتریان اراِیه می دهیم.

قیمت محصولات دوستیک

مجموعه  ی دکوراسیون روستیک ایران تولید کننده ی مستقیم محصولات چوبی روستیک است. با توجه به این که ما محصولات چوبی را با عرضه ی مستقیم از تولید به مصرف ارایه می کنیم. مناسب ترین قیمت محصولات چوبی را دارا می باشد.

برای بررسی قیمت محصولات چوبی روستیک باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. قیمت میزها به ضخامت صفحه ی میز بستگی دارد هرچه ضخامت بیشتر شود قیمت متناسب با آن تغییر می کند.
  2. جنس پایه ها در مدل های میزها به ترتیب از جنس کروم، استیل، آهن و چوب از گرانترین به ارزانترین تنزل میابد.
  3. جنس صفحات چوبی: چوب گردو در همه ی جای جهان جزو  چوب های با قیمت بالا می باشد با کمی اختلاف چوب راش، بلوط، افرا و توسکا وسپس روسی قرار دارد.

پیشنهاد ما این است که از فروشگاه های حضوری ما برای دیدن محصولات چوبی مستقیم دیدن فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند و خودتان هم با مقایسه ی محصولات بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

Scroll to Top