مدل های میز تی وی چوبی جدید | خرید میز تی وی چوبی| میز تلویزیون با قفسه چوب و فلز

مدل های میز تی وی چوبی جدید | خرید میز تی وی چوبی| میز تلویزیون با قفسه چوب و فلز

مدل های میز تی وی چوبی جدید | خرید میز تی وی چوبی| میز تلویزیون با قفسه چوب و فلز

تلویزیون و میز آن در همه ی خانه ها، جایگاه ویژه ای دارد و افرادی که بدنبال میز تلویزیون هستند، می کوشند میزی انتخاب کنند که از لحاظ جنس، مقاومت، زیبایی و کاربردی بودن ، مناسب باشد.

میز های تلویزیون از جنس چوب، انتخابی ایده آل برای قرار گیری تلویزیون بر روی آن هاست .

زیرا علاوه بر استحکام و مقاومت بالایی که داشته، رنگ بندی و تنوع بسیار زیادی برای انتخاب در انواع سبک خانه ها از میز تلویزیون چوبی، ساخته شده است.

انواع مختلفی از تی وی چوبی  وجود دارد که شامل میز ناهار خوری ساده، میز ناهار خوری دیواری، میز ناهار خوری پایه دار و میز تی وی  سراسری با قفسه و باکس است.

نمونه هایی از میز تلویزیون چوبی را در تصاویر زیر مشاهده نمایید.

همانطور که در تصویر اول مشاهده کردید، رنگ کرمی چوب میز تلویزیون چوبی با پارکت تیره ، ترکیب جذابی در چیدمان اتاق نشیمن ایجاد میکند.

و در شلف های چوبی میز تی وی (که ابعاد آن به نظر مشتری بستگی دارد) برای نمای جذاب تر میتوان از قاب عکس های خانوادگی، دکوری تزئینی و کتاب استفاده کرد و به همین سادگی چینش قفسه ها را با این وسایل انجام داد.

میز تی وی چوبی کشو دار به همراه باکس و شلف چوبی

اگر وسایل جانبی میز تی وی چوبی شما زیاد است و برای قرار دادن سی دی ها، هارد، کنترل ها و سایر وسایل نیاز به جای مخصوص دارید، میز تلویزیون چوبی مناسب برای شما، میز تلویزیون چوبی کشو دار می باشد. در تصویر دوم ، میز تلویزیون چوبی با تعداد کشو های زیاد را مشاهده میکنید. که علاوه بر نظم خاصی که در فضا ایجاد شده است،رنگ کرمی چوب طبیعی استفاده شده در ساخت میز تلویزیون چوبی با خطوط تیره رنگ روی آن، ست زیبایی پدید آورده است.

اگر انتخاب شما میز تلویزیون کرمی رنگ میباشد، می توانید رنگ میز جلو مبلی چوبی را با آن ست کرده و دیزاین خانه ی خود را به زیبایی انجام دهید.

برای چیدمان داخل قفسه های چوب و فلز میز تلویزیون چه وسایلی باید قرار داد؟

برای جیدمان داخل قفسه های چوب و فلز هیچ قانون خاصی وجود ندارد .

تلویزیون ،میز تلویزیون و چینش قفسه های آن بخشی از فضای اتاق نشیمن شما می باشد پس برای چینش آن سخت نگیرید و در داخل قفسه ها چیز هایی قرار دهید که از دیدن آن در داخل قفسه ها لذت میبرید و حس خوبی میگیرید.

در تصاویر بالا چند نمونه از چینش داخل قفسه ها برای ایده گرفتن به منظور جلوه دادن به میز ناهار خوری چوبی قرار داده ایم .

باکس های چوبی

انتخاب باکس برای میز تی وی چوبی روستیک در خانه های بزرگ و لاکچری بسیار طرفدار دارد زیرا میتوان وسایل مهم و سیم های اضافه را در آن قرار داد .

نور پردازی قسمت بالای باکس چوبی زیبایی باکس ها را دو چندان کرده و رنگ طبیعی چوب را بیشتر به نمایش می گذارد.

برای خرید جدیدترین مدل های میز تلویزیون چوبی به فروشگاه روستیک ایران در تهران_ سعادت آباد مراجعه نمایید.

تلفن تماس:09123277999

 

Scroll to Top