مدل های کنسول چوبی مدرن

مدل های کنسول چوبی مدرن

میز کنسول یک وسیله زیبا و کاربردی در دکوراسیون داخلی منازل به شمار می رود که با همه قسمت های خانه سازگاری دارد. میز کنسول در سبک های مختلف کلاسیک و مدرن ساخته می شود که هر کدام مدل های مختلفی دارند.

کنسول های مدرن نمای ساده تر و شیک تری را به فضاهای مدرن می دهند. نوع فضای موجود برای قرار گیری کنسول سایز آن را مشخص می کند. به عنوان مثال در فضای باریک و کم عرض می توان نوع کنسول باریک و یا قابل نصب روی دیوار را انتخاب کرد و یا در اتاق های پهن و عریض می توان از انواع میزهای کنسول بزرگ و عریض تر استفاده کرد.

مدل های کنسول چوبی مدرن چند منظوره هستند، ابتدا باید مشخص کنید که این میز را به چه منظور می خواهید، آیا صرفا برای تزیین و زیبا سازی دکوراسیون داخلی خود از آن استفاده می کنید یا قصد قرار دادن وسایل مورد نیاز خود را در آن دارید؟

با پاسخ به سوال بالا میز کنسول مناسب خود را انتخاب کنید. موضوع بعدی هماهنگی میز با فضای اتاق است. میزهای کنسول در طرح های مدرن، مینیمالیست و در رنگ های مختلف ساخته می شود که با توجه به زیبایی بصری و هارمونیک با منزل انتخاب می شود. برای مثال کنسول های چوبی پرکار و منبت کاری شده در فضاهای مدرن جایی ندارند و نمی توان در این فضاها از کنسول های مدرن استفاده کرد.

بنابراین مناسب ترین کنسول را برای منزل خود انتخاب کنید. معمولا کنسول ها در راهرو و ورودی خانه ها قرار می گیرند و هر بیننده ای با حسی که از آن می گیرد وارد خانه می شود، پس در انتخاب و تزیین آن تمام تلاش خود را بکار بگیرید. شما می توانید با قرار دادن آینه ای با قاب چوبی زیبا، شمعدانی و یا گیاهان طبیعی کنسول خود را به زیباترین شکل تزیین کنید.

انواع کنسول های مدرن را در ادامه ببینید.

با ما تماس بگیرید.

Scroll to Top