میز تی وی چوبی

میز تی وی چوبی

آیا شما هم به محض ورود به خانه و یا میهمانی توجه تان به تلوزیون و میز تلوزیون جلب می شود؟ میز تی وی یکی از اجزای اصلی دکور داخلی منازل است. دقت در خرید یک میز تلویزیون به اندازه خرید تلوزیون مهم است زیرا حتی اگر بهترین تلوزیون را خریداری کرده باشید بدون داشتن میز مناسب دکوراسیون زیبایی نخواهید داشت.

جای یک میز تلویزیون چوبی در دکوراسیون داخلی همیشه احساس می شود. انتخاب یک میز تلویزیون مناسب برای اتاق نشیمن یا پذیرایی نمای خاصی به فضای اتاق می بخشد.

داشتن یک میز تی وی چوبی در هر خانه ای سبب ایجاد فضایی شیک و به روز می شود، چوب یکی از متریالی است که در سبک روستیک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از عناصر طبیعی مانند چوب در دکور منازل بهترین انتخاب در دنیای صنعتی و زندگی های ماشینی امروز است، زیرا عناصری که از طبیعت گرفته می شود، باعث زنده شدن روح انسان می شوند.

میز تی وی چوبی در سبک های متفاوت ساخته می شود از جمله سبک مدرن و سبک کلاسیک

چند نمونه میز تی وی چوبی مدرن را در ادامه می بینید.

سبک کلاسیک مناسب منازلی است که از وسایل و دکوراسیون کلاسیک استفاده نموده اند. در کنار یک مبلمان کلاسیک اکسسوری کلاسیک، جای یک میز تی وی کلاسیک خالی است. این سبک حس نوستالژی و اصالت را برای ما زنده می کند.

تصاویر میزهای تلویزیون چوبی کلاسیک را در زیر می بینیم:

مواردی که هنگام خرید میز تی وی چوبی باید در نظر بگیریم:

1- طرح میز تی وی

2- ابعاد و اندازه میز تی وی

طرح میز تی وی چوبی

میزهای تلویزیون در طرح های مختلف ساخته می شوند، نکته ای که هنگام خرید میز تی وی چوبی باید در نظر بگیریم نوع دکوراسیون منزل و هماهنگی سایر وسایل با میز جدیدمان است. همچنین باید به رنگ میز تلویزیون نیز دقت کنیم تا با تلویزیون و بقیه وسایل هماهنگ باشد، به عنوان مثال یک میز تلویزیونی چوبی باید متناسب با رنگ مبلمان باشد تا جلوه بهتری پیدا کند.

ابعاد و اندازه میز تی وی

نکته مهم دیگری که در هنگام خرید میز باید با آن توجه کنیم ابعاد تلویزیون و اندازه فضای مورد نظر برای قرار دادن میز تلویزیون جدیدمان است، تا بتوانیم متناسب ترین دکور را در فضای خانه داشته باشیم.

سبک روستیک و میز تی وی چوبی

امروزه با نوع زندگی ماشینی نیاز به آرامش و استفاده از عناصر طبیعی در روح همه ما حس می شود.

همانطور که می دانیم، متریال اصلی بکار برده شده در ساخت میز و صندلی به سبک روستیک چوب است. سبک روستیک با بهره گیری از طبیعت، حس طبیعی بودن و طراوت جنگل را در ما زنده می کند. میز های چوبی به علت بادوام بودن و گرما بخشیدن به خانه همیشه مورد توجه افراد قرار می گیرند.

از آنجا که امروزه تلوزیون یکی از اجزای جدائی ناپذیر خانه هاست، توجه به میز تلویزیون نیز به همان اندازه اهمیت یافته است. زیرا به محض ورود به منزل، تلویزیون و میز تلویزیون در دکوراسیون داخلی خانه خودنمایی کرده و توجه مان را به خود جلب می کند.

بنابراین انتخاب یک میز تی وی چوبی روستیک جدید کمک زیادی به زیبایی منزلمان می کند.

تصاویر زیر تعدای میز تی وی چوبی جدید را نمایش می دهد:

میز های تلویزیون بسته به متراژ خانه و نوع کاربرد ما خریداری می شوند. برای مثال در خانه ها و آپارتمان های کوچک استفاده از مدل های جمع و جور نمای بهتری به فضا می بخشد و همچنین در خانه های بزرگ یا ویلاهای بزرگ و لاکچری از انواع بزرگ آن استفاده می شود.

میز تی وی چوبی دیواری

میزهای تی وی می تواند بسته به نوع سلیقه ما دیواری و یا به صورت میز باشند که استفاده از هر دو نوع رایج می باشد.

برای انتخاب یک میز تی وی دیواری چوبی باید به طرح دیوار پشت آن نیز توجه شود و با توجه به نوع مبلمان و چیدمان اتاق نشیمن میز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

قبل از خرید باید ابتدا ارتفاع دیوار را اندازه گیری کنید، تا میزتان را متناسب با ارتفاع دیوار پشت تلویزیون تهیه کنید، همچنین می توانید با دیزاین دیوار، فضا را زیبا تر کنید.

در ادامه تصاویر تعدادی میز تی وی دیواری را مشاهده می کنید.

تا اینجا انواع مختلفی از میز تی وی چوبی موجود در بازار را باهم بررسی کردیم که با چوب و یا ترکیب چوب و فلز ساخته می شود، در نهایت این ماییم که با توجه به هزینه، طرح و سبک مورد علاقه میز مورد نظرمان را خریداری می کنیم.

برای افرادی که از دی وی دی پلیر، کنسول بازی یا سینمای خانگی استفاده می کنند، جا دار بودن میز تلویزیون موضوع مهمی است. زیرا باید این وسایل را روی میز جای دهیم.

در انتخاب میز تلویزیون علاوه بر تمام نکاتی که در مقاله به آن اشاره شد باید به دوام و استحکام آن نیز دقت شود. با کیفیت بودن محصول هم به اندازه انتخاب طرح و رنگ میز برای همه افراد اهمیت دارد، معمولا میزهای چوبی که با چوب گردو، راش و بلوط ساخته می شوند از کیفیت و دوام خوبی برخوردارند.

نحوه نگهداری و مراقیت از میز، پس از خرید بسیار حائز اهمیت است، به عنوان مثال برای پاک کردن هر گونه آلودگی یا شیء چسبیده به میز به هبچ عنوان از کارد یا تیغه استفاده نکنید، زیرا با این کار آسیب جدی به میزتان وارد می کنید. برای پاک کردن میز از دستمال های نرم و مخصوص استفاده نمایید.

Scroll to Top