میز جلو مبلی چوبی | جدیدترین مدل میز جلو مبلی چوبی

میز جلو مبلی چوبی | جدیدترین مدل میز جلو مبلی چوبی

میز جلو مبلی چوبی | جدیدترین مدل میز جلو مبلی چوبی

میز جلو مبلی همانطور که میدانید یکی از اجزای تکمیل کننده ی چیدمان بوده و تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن خواهد داشت.

هر ست مبلمان زیبایی به یک میز جلو مبلی چوبی خاص  و شیک نیاز دارد.

خیلی ها از تاثیر جلو مبلی در نمای ظاهری منزل آگاه نیستند. در تصاویر زیر تاثیر میز های جلو مبلی در زیباتر دیده شدن اتاق نشیمن را مشاهده کرده و  مدل های آن را از نمای نزدیک ببینید.

کاربرد جلو مبلی چوبی و ارتباط آن با ابعادش

از میز جلو مبلی چوبی روستیک برای قرار دادن ظروف پذیرایی به هنگام دورهمی های دوستانه یا خانوادگی استفاده می شود؛ و با قرار دادن خوراکی ها و ظروف پذیرایی بر روی آن فضایی خاطر انگیز را در کنار دوستانتان خواهید داشت.

در این حالت، میز جلو مبلی شما باید ابعاد بزرگی برای قرار دادن این وسایل داشته باشد تا فضای کافی در اختیار داشته باشید.

اما اگر بخواهید صرفا برای دکور میز جلو مبلی در اتاق نشیمن داشته باشد، می توانید از جلو مبلی چوبی با ابعاد کوچکتر انتخاب کنید و با یک مجسمه کوچک یا کاکتوس ، روی آن را چیدمان کنید.

جنس چوب میز جلو مبلی متنوع بوده و شامل یکی از چوب های گردو، راش، افرا و بلوط می باشد که هر کدام از زیبایی و دوام بالایی برخوردارند.

برای انتخاب رنگ میز جلو مبلی چوبی روستیک آن رنگی را انتخاب کنید که با سایر عناصر چوبی شما همخوانی داشته باشد و ذوق و سلیقه ی خود را در انتخاب وسایل و ست کردن ان ها ، نشان دهید.

اگر بدنبال میز های جلو مبلی خاص و لاکچری هستید، پیشنهاد ما به شما میز های جلو مبلی چوبی با پایه فلزی می باشد.

احتمالا پس از دیدن تصاویر بالا به پایه های میز جلو مبلی دقت کرده و پایه های فلزی خاص آن ها، توجه شما را جلب کرده است؛ جذابیتی که این پایه های فلزی به میز جلو مبلی اضافه می کنند بسیار زیاد است و علاوه بر آن مقاومت بسیار زیادی نیز دارند.

برای خرید مدل های خاص و لاکچری میز جلو مبلی از 3 گالری روستیک ایران در تهران_ سعادت آباد دیدن کنید.

برای هماهنگی،سفارش محصول و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09123277999 تماس حاصل نمایید.

Scroll to Top