میز غذاخوری تمام چوبی 12 نفره لاکچری

میز غذاخوری تمام چوبی 12 نفره لاکچری

میز غذاخوری تمام چوبی 12 نفره لاکچری

غذا خوردن یکی از بزرگترین لذت های زندگی است و اینکه هر غذایی چگونه سرو شود و دکوراسیون فضایی که در آن غذا سرو و خورده می شود چگونه باشد، بر لذت بردن از خوردن غذا موثر است.

میز غذا خوری که با چوب های گردو، راش، بلوط، افرا، ممرز، توسکا و روسی طراحی و تولید می شود علاوه بر اینکه دوام و استحکام بالایی دارد زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل می بخشد.

جهت خرید و ساخت سفارشی میز ناهار خوری چوبی با انواع ست های 8 نفره، 10 نفره و 12 نفره به آدرس گالری روستیک ایران در تهران – سعادت آباد حضوری مراجعه نمایید.

جهت تماس مستقیم 09123277999

مبلمان غذاخوری و فضای ذخیره سازی

میز غذاخوری طبیعتا نقطه کانونی دکوراسیون هر اتاق غذا خوری محسوب می شود.

میز غذاخوری را در اندازه و شکل مناسب با ویژگی های اتاق غذاخوری خود انتخاب کنید، طوری که فضای کافی برای عقب کشیدن صندلی ها و همچنین عبور افراد دور تا دور میز وجود داشته باشد.

میزهای گرد معمولا اجتماعی تر از میزهای مستطیل هستند زیرا به افرادی که دور آن می نشینند این امکان را می دهند که راحت تر یکدیگر را ببینند و با هم صحبت کنند،

اما اگر می خواهید میز غذاخوری بزرگی را انتخاب کنید میزهای مستطیل شکل را به شما توصیه می کنیم، زیرا در اندازه بزرگ، این نوع میزها راحتتر در فضا جا داده می شوند.

انواع میزهای منعطف و قابل تغییر نیز انتخاب های مناسبی برای فضاهای غذاخوری هستند که در آن فعالیت های دیگر نیز انجام می شود.

یک میز غذاخوری که دارای سطحی جذاب و زیباست، مانند میزهایی با سطح چوبی بافت دار، می تواند یکی از عناصر شاخص اتاق غذاخوری باشد.

شما می توانید برای میز غذاخوری خود از پوششی کامل مانند یک رومیزی استفاده کنید یا در صورت زیبا بودن سطح میز، تنها از زیر بشقاب هایی برای هر نفر استفاده کنید.

اگر یک میز غذاخوری آنتیک را برای اتاق غذاخوری خود انتخاب و خریداری کرده اید، فکر نکنید که لزوما باید صندلی های آنتیک برای دور میز خریداری کنید. همیشه کنار هم قرار دادن اشیاء مدرن و آنتیک، تلفیقی زیبا و هم نشینی چشم نواز به وجود می آورد.

در ادامه این مطلب تصاویری از انواع مدل میز غذاخوری تمام چوبی 12 نفره لاکچری به سبک روستیک را ببینید.

در فروشگاه روستیک ایران برای ساخت میز غذاخوری تمام چوبی 12 نفره لاکچری از رنگ و جنس چوب طبیعی استفاده می شود.
امکان سفارشی سازی نیز وجود دارد. به طوری که جنس پایه ی میزها میتواند کروم، استیل، آهن با رنگ الکترواستاتیک(رنگ های کوره ای) باشد.
برای دیدن میزهای غذاخوری تمام چوبی 12 نفره لاکچری در انواع رنگ ها و ابعاد، حضوری از دو فروشگاه ما در سعادت آباد دیدن کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید. 09123277999

 

 

Scroll to Top