میز ناهارخوری مدرن لاکچری

میز ناهارخوری مدرن لاکچری

مهم ترین و موثرترین المان در دکوراسیون اتاق غذاخوری انتخاب میز و صندلی ناهار خوری لوکس و لاکچری می باشد. سبک ها و طرح های مختلفی را در این زمینه می توان پیشنهاد داد.

از آنجایی که یکی از لحظات شیرین ما در طول شبانه روز در اتاق غذا خوری می گذرد، بسیار مهم است که فضای ناهارخوری مان علاوه بر مدرن و لاکچری بودن حس دلنشین آرامش را به ما منتقل کند.

محصولاتی که در ساخت آن ها از چوب های طبیعی استفاده شده همیشه مورد توجه افراد خاص پسند و زیبا پسند بوده و هست. امروزه ست های میزهای ناهارخوری مختلفی با چوب و یا ترکیب چوب و رزین ساخته می شود که از جمله زیباترین و مدرن ترین محصول در عصر امروز به شمار می رود زیرا در عین زیبایی حس آرامش و صمیمیت را در خانه ایجاد می کند و همچنین با انتخاب میزهای ترکیب چوب و رزین شما می توانید میزهایی که از رزین های رنگی در ساخت آن استفاده شده انتخاب نمایید.

به عنوان مثال اگر دکور اتاق غذاخوریتان به رنگ آبی و یا صورتی است می توانید از میزهای چوبی با رزین صورتی استفاده نمایید. ساخت این محصولات در سبک روستیک امکان پذیر بوده و شما را به اهدافتان نزدیک تر خواهد کرد.

در کنار این نکات به اندازه میز ناهار خوری خود در هنگام خرید دقت کنید و تعداد افراد خانواده را در نظر بگیرید و میزی را انتخاب کنید که تکمیل کننده دکوراسیون منزل زیبایتان باشد. تصاویر میزهای ناهارخوری ترکیب چوب و رزین را در ادامه مشاهده کنید.

با ما تماس بگیرید.

Scroll to Top