میز ناهارخوری چوب گردو

میز ناهارخوری چوب گردو

اگر تصمیم به خرید میز ناهارخوری دارید حتما مقاله زیر را مطالعه فرمایید. در این مقاله سعی کردیم با معرفی انواع میز، جنس میز و سایر مشخصات به شما در انتخاب یک میز ناهارخوری خوب کمک کنیم.

یکی از وسایل مورد توجه در دکوراسیون داخلی منازل، میز ناهارخوری است. زیرا بدون میز ناهارخوری دکوراسیون خانه کامل نخواهد بود.

مهمترین فاکتور در خرید میز ناهارخوری جنس آن است و چوب یکی از پرطرفدارترین متریال در دنیای امروز است.

بهترین چوبی که در ساخت میز از آن استفاده می شود. چوب گردو است. میز ناهارخوری چوب گردو با طراحی های زیبا از جمله شیکترین میزهای ناهارخوری هستند.

ظاهر غنی و با اصالت، بوی بی نظیر و زیبایی شگفت انگیزی که چوب گردو به میزهای چوبی می بخشد، آن را به ترجیحی ترین نوع چوب در ساخت میزها تبدیل کرده است.

به دلیل اشتیاق به طبیعت، مردم استفاده از متریال طبیعی را نسبت به دیگر مواد سازنده در ساخت وسایل زندگی خود ترجیح می دهند. به همین دلیل، علاقه به محصولات چوبی طبیعی، روز به روز افزایش می یابد. سبک روستیک سبکی است که متریال اصلی آن چوب بوده و بهترین و شکیل ترین میزها به این سبک ساخته می شود.

میزهای ناهارخوری در اندازه های مختلف ساخته می شود، بنابراین با توجه به فضای اتاقی که میز ناهارخوری در آنجا قرار می گیرد ابعاد میز ساخته می شود.

میزهای غذاخوری چوبی که با چوب گردو ساخته می شوند، نه تنها محکم بوده، بلکه با طراحی منحصر به فرد، زیبایی بی نظیری در ظاهر میزها ایجاد می کند و فضای مناسبی را برای شما به ارمغان می آورد.
مهمترین ویژگی های ست میز و صندلی ناهارخوری که با چوب گردو ساخته می شود. محکم، بادوام و ماندگار بودن آنها است و پایه های میز غذاخوری می تواند از چوب و فلزهای بادوام ساخته شود.

میزهای ناهارخوری چوبی، جلوه ای باشکوه در خانه شما ایجاد می کنند. در ساخت میزهای غذاخوری علاوه بر چوب گردو از چوب درخت های بلوط و راش هم استفاده می شود که همه این چوب ها از کیفیت و دوام خوبی برخوردارند.

میزهای ناهارخوری در شکل های متفاوت از جمله گرد، مستطیلی ساخته می شوند و در ساخت آنها از چوب و یا ترکیب چوب و رزین استفاده می شود.

در ادامه تصاویری از میزهای ناهارخوری روستیک ساخته شده از چوب را مشاهده می کنید.

کاربرد رزین در ساخت میز ناهارخوری چوب گردو

یکی از متریالی که در کارهای هنری و در ساخت میز و صندلی های چوبی از آن استفاده می شود، رزین است.

از ترکیب چوب و رزین در ساخت میزهای ناهار خوری، میز جلو مبلی و سایر میزها استفاده می شود. میز ناهارخوری چوبی که در ساخت آن از رزین استفاده می شود زیبایی منحصر به فردی به دکوراسیون داخلی منازل می بخشد.

رزین قابلیت ترکیب شدن با رنگ های مختلف را دارد، به همین دلیل به راحتی می توانید میزهای ناهارخوری که در ترکیب آن از رزین استفاده شده است را با سایر وسایل منزلتان ست کنید.

میزهای ناهارخوری چوبی با ترکیب رزین به رنگ های آبی، سبز، نیلی، زرد، قرمز، بنفش، ارغوانی، نارنجی، طلایی، طوسی، سورمه ای، خاکستری، سفید، مشکی، فیلی، لاجوردی، سرخابی، صورتی ساخته می شود.

بنابراین میز ساخته شده با ترکیب چوب و رزین با همه سلایق و همه دکوراسیون ها قابلیت تطبیق دارد.

در ادامه تعدادی میز ناهار خوری ترکیب چوب و رزین را مشاهده می کیند.

میز ناهارخوری چوب گردو با طرح گرد

گاهی بسته به فضای منزل و سلیقه مان، ممکن است میزهای ناهار خوری چوبی گرد را ترجیح دهیم. میز های ناهارخوری گرد به دلیل نداشتن کنج تیز شاید حس گرما و صمیمیت بیشتری تری به افراد منتقل کنند. از این نوع میز در رستوران ها و کافی شاپ ها نیز استفاده می شود.

هیچ تفاوتی در متریال بکار برده شده در میزهای گرد با سایر اشکال هندسی وجود ندارد. یک میز ناهارخوری چوب گردو به شکل گرد و یک میز ناهار خوری چوب گردو به شکل مستطیلی یا مربعی هر کدام زیبایی های منحصر به فرد خود را دارند.

در نهایت این شمایید که میز ناهارخوری مورد نظرتان را با شکل هندسی مورد پسندتان سفارش می دهید.

در تصاویر زیر تعدادی از میزهای ناهارخوری گرد روستیک را مشاهده خواهید کرد.

میز ناهار خوری چوب گردو مستطیلی|کلاسیک

میز ناهارخوری کلاسیک مستطیلی روستیک از جمله پر زرق و برق ترین میزها بشمار می رود که علاوه بر منزل در تالارها نیز از این نوع میز استفاده می شود، زیرا هم جای گیری مناسبی دارند و هم چیدن صندلی ها به دور آن به راحتی صورت می گیرد.

در میزهای مستطیلی فضای بیشتری برای نشستن افراد به دور آن وجود دارد. اگر دکوراسیون منزل شما کلاسیک است، این نوع میز مناسب ترین میز برای منزل شما است.

این نوع میزها قابلیت قرار گیری در قسمت های مختلف منزل را دارند و بسته به تعداد افراد خانواده و یا تعداد میهمانان اندازه آن انتخاب می شود.

چند نمونه میز ناهارخوری روستیک کلاسیک را در زیر می بینیم.

بی شک ذات همه ما به طبیعت گره خورده است و استفاده از چوب در وسایل زندگی مان تاثیر مستقیمی در طراوت روحمان دارد. بعضی از میزهای سبک روستیک با طراحی منحصر به فرد خود این تاثیر را دوچندان می کنند.

به عنوان مثال میزی که به طبیعی ترین حالت ممکن طراحی شده است، حس بودن در طبیعت را به شما منتقل می کند و شما لذت بیشتری از خوردن غذا می برید.

میز ناهارخوری چوب گردو که شبیه به یک تنه درخت است و میز هایی که شبیه به لایه های درونی یک درخت برش خورده هستند این توصیف را به خوبی نمایش می دهند.

Scroll to Top