میز ناهار خوری چوبی | جدیدترین مدل میز ناهار خوری چوبی

میز ناهار خوری چوبی | جدیدترین مدل میز ناهار خوری چوبی

میز ناهار خوری چوبی | جدیدترین مدل میز ناهار خوری چوبی

با انتخاب وسایل چوبی زیبا و مناسب، می توانید فضای خانه ی خود را به محیطی با طراوت و پر نشاط تبدیل کنید.میز ناهار خوری چوبی ، یکی از این عناصر بوده که به زیبایی دکوراسیون منازل می افزاید.

امروزه میز ناهار خوری در دکوراسیون هر منزلی دیده می شود و علاوه بر کاربردی  که دارد ، به دلیلی اینکه از چوب طبیعی ساخته شده و مملو از خطوط و نقش و نگار های زیبا بوده، زیبایی فضا را دو چندان می کند.

تصاویر زیر نمونه هایی از جدید ترین مدل های میز ناهار خوری چوبی می باشد.

جنس چوب میز های ناهار خوری چوبی از چوب گردو، راش، افرا و بلوط بوده و هر با گذشت زمان مدل های لاکچری و شیک میز ناهار خوری چوبی در ابعاد مختلف ساخته شده و در منازل قرار گرفته است.

کسانی که طرفدار میزهای ناهار خوری چوبی به سبک روستیک هستند، برای انتخاب رنگ چوب نیز انتخاب های متنوعی دارند، این رنگ ها شامل گردویی، عنابی، زرد کهربایی، سرخ و کرمی بوده و این رنگ های گرم چوب طبیعی، گرما و صمیمیت

و حس بودن در طبیعت را ایجاد می کند.

میز های ناهار خوری چوبی را در انواع ست های 4نفره ، 6و 8 نفره ، 12 نفره و حتی تعداد بیشتر مناسب برای اتاق غذا خوری ساخته می شود و دوام و مقاومت بالای این میزهای چوبی، یکی از دلایل انتخاب مشتریان می باشد.

اشکال مختلف میز ناهار خوری چوبی روستیک

میزهای ناهار خوری چوبی در اشکال هندسی متنوعی ساخته می شود و بسته به تعداد نفرات و همچنین به فضایی که در اختیار داشته باید شکل صحیح میز ناهار خوری متناسب با منزل انتخاب شود.

این اشکال شامل: مربع، مستطیل، دایره و بیضی است.

میز های ناهار خوری چوبی گرد شکل معمولا برای تعداد نفرات 4 نفره و در بعضی موارد 6 نفره استفاده می شود.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، پایه فلزی ضربدری میز ناهارخوری دایره ای، در زیباتر دیده شدن میز بسیار موثر است.

ست شدن رنگ لوستر با میز ناهار خوری چوبی نمایان کننده خلاقیت شما برای چیدمان خانه به شمار می آید.

برای اینکه به فضای اتاق ناهار خوری  جلوه خاصی دهید می توانید از قفسه ها و کمد های چوبی زیبا قرار دهید و یا با از قاب عکس های هنری زیبا بر روی دیوار پشت میز ناهار خوری چوبی به سبک روستیک نصب کنید.

گل و گیاه نیز، به محیط حس شادابی و انرژی مثبت منتقل می کند پس برای تزئین روی میز ناهار خوری چوبی گزینه ی مناسبی میباشد.

میز های ناهار خوری چوبی با نیمکت

میز های ناهار خوری چوبی با صندلی و نیمکت خاص و متفاوت بوده و در عین حال ایجاد کننده ی فضایی پر از صمیمیت می باشد.

جنس چوب این نیمکت ها با جنس میز ناهار خوری چوبی یکسان بوده و همانطور که در تصاویر مشاهده نمودین، پایه فلزی این نیمکت ها با پایه فلزی میز ناهار خوری ست شده و زیبایی خیره کننده به محیط می بخشد.

اضافه کردن لوستری که شکل هندسی آن با شکل میز هماهنگ باشد(برای مثال هر 2 مستطیل شکل باشند) ، در چیدمان و دکوراسیون داخلی فضا موثر است و ترکیب بندی قوی ایجاد خواهد شد.

برای خرید جدیدترین مدل های میز ناهار خوری چوبی روستیک ،به صورت حضوری و آنلاین می توانید به فروشگاه روستیک ایران در تهران_سعادت آباد مراجعه کنید.

همچنین امکان سفارشی سازی محصولات نیز وجود دارد.

Scroll to Top