میز ناهار خوری چوبی 8 نفره

میز ناهار خوری چوبی 8 نفره

میز ناهار خوری چوبی 8 نفره

لذت تماشای جدید ترین و خاص ترین طرح های میز ناهار خوری چوبی 8 نفره، 6 و 4 نفره در تصاویر زیر را از دست ندهید.

خانه، مهم ترین مکان در جای جای جهان محسوب می شود.

بنابراین چیدمان اصولی دکوراسیون داخلی خانه تاثیر بسزایی در ایجاد آرامش برای افرادی که مدت زمان زیادی در خانه سپری می کنند دارد.

ایده قرار گرفتن میز ناهار خوری رو به فضای سبز بسیار ایده آل است.

زیرا در چنین فضایی در حالی که می توانید حین خوردن غذاهای خوشمزه، فضای بیرون را به خوبی مشاهده کنید و از بودن در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

امروزه در اکثر خانه های مدرن، افراد تمایل زیادی به استفاده از عناصر دکوراسیونی دارند که از چوب طبیعی ساخته و پرداخته شده اند.

طراحی هنری صفحه میز ناهار خوری با ترکیب چوب و رزین اپوکسی نیز طرفداران مخصوص به خود را دارد.

طراحی رویه میز ناهار خوری به شکل سواحل اقیانوس با کمک رزین آبی رنگ، در نوع خود بی نظیر است و لمس چوب طبیعی و طرح های برجسته رزین، احساس قدم زدن در سواحل اقیانوس ها را در ذهن تداعی می کند.

از سوی دیگر چوب طبیعی با پوست انسان سازگار است و لمس آن حساسیت پوستی ایجاد نمی کند.

همه چیز در علم دکوراسیون داخلی سلیقه ای است با این حال اشیاء منزل بهتر است به گونه ای چیده شوند که به ما آرامش دهند و هم هارمونی رنگ ها به خوبی حفظ شود.

ترکیب بندی اصولی رنگ ها در عناصر دکوراتیو و هماهنگی و نظم بین اشیاء اهمیت بسیاری در یک خانه دارد.

برای ایجاد هارمونی باید جایگاه هر کدام از اجزا لحاظ شود. وسایل خانه حتی نحوه نشستن و بلند شدن ما را تعیین می کند و به ما نشان می دهد که در چه نوری بنشینیم.

بهتر است از پرده های نازک و حریری برای پنجره ها استفاده کنید اینگونه با ورود نور طبیعی به فضای خانه، محیطی دلباز، روشن و بزرگ ایجاد می شود.

به نمایشگاه های حضوری روستیک ایران در آدرس تهران- سعادت آباد مراجعه کنید تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات چوبی روستیک از جمله میز های ناهار خوری چوبی 8 نفره، میز تلویزیون ترکیب چوب و فلز و میز جلو مبلی ساخته شده با متریال های درجه یک را خریداری کنید.

جهت مشاوره و تماس مستقیم با ما تماس بگیرید. 09123277999

Scroll to Top