میز ناهار خوری 12 نفره چوبی جدید

میز ناهار خوری 12 نفره چوبی جدید

یکی از ارکان زیبا سازی خانه میز ناهارخوری است، اما آیا هر میزی را می توان در دکور خانه قرار داد؟ خیر. برای انتخاب میز ناهار خوری متناسب با فضای منزل ابتدا باید اندازه میز و تعداد افراد خانواده را در نظر بکیرید.

اگر دارای خانواده پرجمعیتی هستید و یا منزل پر رفت و آمدی دارید، بهتر است از میزهای ناهارخوری 12 نفره استفاده نمایید. میزهای ناهار خوری با جنس های متنوعی در بازار موجود می باشد اما امروزه اکثر ما به دنبال میزهای تمام فلز و بی روح نیستیم و ترجیح می دهیم از میزهای چوبی به عنوان یکی از المان های گرما بخش خانه استفاده کنیم.

سبک روستیک نماینده تمام عیار میزهای چوبی با ظاهری طبیعی و زیباست که هر بیننده ای را محسور خود می کند. این سبک طرفداران ویژه خاص پسند خود را دارد.

اگر بخواهیم یک میز ناهار خوری 12 نفره چوبی جدید را انتخاب کنیم ابتدا باید ابعاد خانه و اتاق غذا خوری را در نظر بگیریم تا میز زیبایمان در بهترین مکان با بهترین هارمونی قرار بگیرد.

در ساخت میزهای چوبی از رزین هم می توان استفاده کرد که چهره لوکس تر و جدیدتری به میز می دهد. بنا به سلیقه خودتان می توانید از میز چوبی یا ترکیبی استفاده کنید.

برای آشنایی بیشتر شما میز ناهار خوری 12 نفره چوبی را در طرح های متنوع در تصاویر زیر قرار دادیم.

برای بازدید از فروشگاه و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

Scroll to Top