میز چوبی آشپزخانه

میز چوبی آشپزخانه

میزهای آشپزخانه و ناهار خوری چوبی از آشپزخانه ها گرفته تا میزهای صبحانه در کنج و اتاق های بزرگ و رسمی ناهارخوری، محلی است که دوستان و خانواده دور هم جمع می شوند و در یک وعده غذایی دور هم جمع می شوند.

اگر میزهای آشپزخانه و ناهار خوری جدیدی را برای خانه خود در نظر گرفته اید، روستیک پیشنهادهای چشمگیری برای انتخاب دارد. بسته به اندازه اتاق و محیط مورد نظر شما، میزهای چوبی زیبایی وجود دارند که با سبک و سلیقه منحصر به فرد شما ارائه می شود.

پیشنهادات زیر را در نظر بگیرید تا به شما در پیدا کردن میز ایده آل برای فضای غذاخوری خود و ایجاد ظاهری دلپذیر کمک کند. مراقبت صحیح از میز ناهار خوری چوبی به ماندگاری آن برای سال ها کمک می کند.

میز ناهار خوری مستطیل شکل

میزهای بلند می توانند چندین مهمان را در خود جای دهند. اگر فضای ناهار خوری زیادی دارید، آشپزخانه و میزهای ناهار خوری را با صورت یک میز بلند انتخاب کنید که برای نشستن افراد زیادی به طور همزمان طراحی شده است. این یک انتخاب هوشمند برای افرادی است که عاشق سرگرمی هستند.

میز ناهار خوری قابل ارتقا

اگر فضای کمی دارید، میزهای قابل ارتقا عالی هستند. اگر در خانه کوچکتر زندگی می کنید یا منطقه غذاخوری خاصی ندارید، میزهای ناهار خوری قابل ارتقا به خوبی کار می کنند. به عنوان مثال برخی سبک ها دارای طرف هایی هستند که قابلیت تا شدن دارند و آسان جمع می شوند شما می توانید هر زمان که نیاز به خدمات بیشتر دارید به سادگی انتهای آن را به سمت بالا بکشید.

میز ناهار خوری گرد

میزهای آشپزخانه و ناهار خوری گرد، فضایی دنج ایجاد می کنند. میز گرد چوبی راهی دوست داشتنی برای شام خوردن به شکل صمیمی تر است. همچنین در نزدیکی پنجره فوق العاده به نظر می رسند.

پس حتی اگر یک آپارتمان کوچک دارید، می توانید میزهای تاشو و قابل ارتقا را انتخاب کنید که به شما این امکان را می دهد تا از مهمانان پذیرایی کنید.

میزهایی از جنس چوب یا ترکیب چوب و فلز با رنگ های چوب طبیعی، خاکستری یا رنگ های خنثی انتخاب کنید تا یک میز شگفت انگیز داشته باشید که در سالهای آینده از داشتن آن لذت ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و برای بازدید از فروشگاه با ما تماس بگیرید.

Scroll to Top