نمونه میز غذا خوری چوب و رزین

نمونه میز غذا خوری چوب و رزین

چند سالی است مد جدیدی در اروپا و آمریکا در مورد میز های ناهار خوری با چوب به وجود آمده است.

در این میز ها علاوه بر چوب و ترکیب با فلز ، رزین جایگزین شیشه شده است.

رزین اپوکسی با توجه به سیار بودن بهترین ماده برای پر کردن درزهای چوب می باشد.

فرو رفتگی ها ، گودی ها ، شیار های عمیق که در روی چوب در عین حال که جزو زیبایی چوب محسوب می شوند ولی برای میز ناهار خوری ممکن است باعث ظروف روی میز شود اما با رزین اپوکسی علاوه بر اینکه میتوان این مشکلات را حل کرد میتوان جلوه ی هنری به میز ها داد.

رنگ های درخشان قابل استفاده با رزین اپوکسی یکی از مواردی است که با کمی خلاقیت نسبت به رنگ اصلی خود میز جلوه های زیباتری ایجاد کرد.

اگر نخواهیم از رزین استفاده کنیم شیشه نیز جایگزین مناسبی است ولی شیشه به علت آنکه جامد است از آن به صورت محدودتری استفاده میشود.

نمونه های بالا یکی از نمونه هایی است که در فروشگاه موجود می باشد.

میز ناهار خوری خلاقانه و هنرمندانه با چوب ، شیشه ، رزین اپوکسی با پایه های فلزی که به خوبی در وسط میز از شیشه آبی به نشانه ی دریای مواج در وسط یک چوب گردو با موج های زیبای طبیعی استفاده شده است قسمت های فرورفته ی چوب با رزین اپوکسی رنگ آبی پر شده و هارمونی زیبایی به وجود آورده است.

پایه ی استیل جلوه ی لاکچری به میز فوق داده است.

برای میز های غذا خوری به سبک روستیک با چوب طبیعی گاهی از کنار هم قرار دادن دو تکه چوب کاملا طبیعی استفاده میشود.

برای میز ناهار خوری اکثرا ترجیح میدهند لبه های کنگره مانند و ناصاف آن را صاف کنند یا صیقلی نمایند.

برای میز ناهار خوری به جای یک تکه از چوب میتوان از رزین استفاده کرد.

در نمونه ی بالا با استفاده از رزین اپوکسی رنگ سبز سواحل دریا را به تصویر کشیده ایم و با مخلوط کردن رنگ ملایم تری از رنگ سبز کف آب دریا را القا کرده ایم.

برای پایه از آهن با پوشش رنگ الکترو استاتیک مشکی استفاده کرده ایم.

میتوان از پایه استیل نیز برای میز ناهار خوری استفاده کرد.

علت انتخاب پایه ی مشکی به جای استیل این بوده است که صفحه ی میز جلوه ی خود را حفظ کند و تمرکز به روی صفحه ی میز باشد تا جلوه ترکیب اپوکسی سبز با چوب راش بیشتر خودنمایی کند.

اگر بخواهیم روی جلوه ی مدرن میز غذا خوری رزین اپوکسی با چوب کار کنیم میتوان به جای پایه ی آهنی یا چوبی از پایه ی کروم و یا استیل استفاده کنیم.

در این صورت این میز ها جلوه ی فاخر تری به خود گرفته و برای محیط کار ، محیط اداری ، دفاتر تجاری ، میز مطب و میز دفتر وکالت بسیار مناسب خواهند شد

Scroll to Top