چیدمان خانه لاکچری به سبک مدرن با چوب

چیدمان خانه لاکچری به سبک مدرن با چوب

چیدمان خانه لاکچری به سبک مدرن با چوب

جهت سفارشی سازی و اجرا و بازسازی دکوراسیون خانه های لاکچری تان با متریال پرطرفدار و زیبای چوب در انواع سبک های مدرن و روستیک به آدرس دو شعبه ی فروشگاه روستیک ایران در تهران- سعادت آباد حضوری مراجعه کنید.

در این گالری طراحان و نجاران چیره دست با بهره گیری از اشکال هندسی، چوب ها را در انواع طرح های جذاب مثلثی و مربعی، مکعب مستطیل، زیگزاکی و طرح هفت و هشتی، طرح آجری طراحی و اجرا می کنند.

با طراحی دیوار اتاق پذیرایی با الوار های چوبی با رنگ های گردویی و قهوه ای و مشکی، و قرار دادن یک مبل راحتی ال شکل و یک جلو مبلی تنه ی درخت که درست مقابل مبلمان قرار گرفته است می توانید دکوراسیونی باشکوه و هنری بیافرینید.

چیدمان و دکور خانه های لاکچری با چوب و در سبک مدرن را در عکس های زیر ببینید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمایید. 09123277999

سوالات متداول

چوب های طبیعی که در طراحی و چیدمان خانه های لاکچری به سبک مدرن مورد استفاده قرار می گیرند کدامند؟

جواب: انواع چوب های مرغوبی که در طراحی و چیدمان خانه های لاکچری به کار می رود شامل چوب های گردو، راش، بلوط، توسکا، افرا، چوب روسی که از درخت کاج بوده و از جنگل های کشور روسیه تهیه می شود می باشد.

آیا تلفیق رنگ چوب با رنگ توسی امکان پذیر است؟

جواب: بله، در کارهای با سبک مدرن و روستیک از تلفیق چوب و رنگ توسی به وفور استفاده می شود و جلوه ای زیبا و با ارزش ایجاد می کند.

انواع رنگ بندی هایی که در چوب های طبیعی وجود دارد شامل رنگ های کرمی، گردویی، عسلی، قهوه ای حنایی، زرد کهربایی، شکلاتی و عنابی و سرخ و مشکی و سفید می باشد.

 

Scroll to Top